با همکاری بانک شهر صورت می گیرد؛

کلنگ زنی پروژه عمرانی پل قدس بعنوان بزرگترین پروژه شهر اردبیل

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۹:۴۴
کد خبر: ۳۴۷۶۱۸
کلنگ زنی پروژه عمرانی پل قدس بعنوان بزرگترین پروژه شهر اردبیل
با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر پل قدس بزرگترین پروژه عمرانی شهر اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل پل قدس را بزرگترین پروژه عمران شهری اردبیل عنوان کرد و افزود: طی ماه‌های اخیر با مذاکره با بانک شهر به نتایجی در این خصوص راه یافتیم.

وی با بیان اینکه باید در درآمدزایی روش‌های جدیدی را پیدا کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ بانکی به شکل اجرایی وارد کار نمی‌شود، به همین دلیل بانک شهر را انتخاب شد.

ذکی‌الله خوشبخت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز گفت: در ساخت پل ایستگاه سرعین 50 درصد هزینه از طریق مایملک املاک، 25 درصد از کل هزینه به صورت وام از طریق بانک شهر  و 25 درصد را شهرداری بصورت نقد پرداخت می کند.

وی ادامه داد: پروژه از طریق شرکت آتیه بانک شهر احداث خواهد شد.

علی هدایتی عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ازجمله راهکارهای فعلی شهرداری برای درآمدزایی را پروژه‌های مشارکتی و همچنین استفاده از ظرفیت بانک شهر دانست و گفت: به‌عنوان مثال بانک شهر می‌تواند حامی شهرداری در احداث پل قدس باشد.

وی احداث پل ایستگاه سرعین را بلحاظ ضرورت و ابعاد اجرایی آن ضروری دانست.

سالار شاکر عضور شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با بیان اینکه 99 درصد سرمایه شرکت آتیه متعلق به بانک شهر است، افزود: 51 درصد از سرمایه بانک شهر نیز متعلق به شهرداری ها است و باید از فرصت این مشارکت به شکل مطلوب استفاده کنیم.

حسین افسانه عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز گفت: سقف پروژه 270 میلیارد ریال و زیان آن 490 میلیارد ریال برآورد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز