مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۵۰۸۳۵
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد تا دو ماه آینده برای ارایه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، شفیع شفیعی در نشست هم‌اندیشی کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد استان، افزود: خوشبختانه فعالیت‌ سازمان‌های مردم نهاد در استان اردبیل نمود واقعی پیدا کرده است و این سازمان ها در رابطه با توانمندی‌های خود در مناسبت‌های مختلف برنامه برگزار می‌کنند و این جلسات هم‌اندیشی هم در راستای فعال‌تر شدن این سازمان‌هاست.

وی گفت: تاکنون 28 جلسه هم اندیشی در سطح نخبگان و اساتید استان برای بررسی مسایل و آسیب های اجتماعی استان از جمله خشونت برگزار شده است و این نشست نیز در راستای برنامه جامع کاهش خشونت با جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با تاکید بر نتیجه بخش بودن این نشست ها برای کاهش آسیب های اجتماعی، یادآوری کرد: باید توجه داشته باشیم که دولت به تنهایی نمی‌تواند در کاهش این امر، عملکرد موفقی داشته باشد؛ بلکه سازمان‌های مردم نهاد در این راستا می‌توانند به عنوان یک اهرم قوی کمک حال دولت باشد.

شفیعی تصریح کرد: متاسفانه سرانه سرمایه اجتماعی در استان اردبیل از میانگین پایینتر است و چندین برنامه دیگر نیز تا پایان سال با سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل در راستای کیفی‌شدن اقدامات پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز