مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

فعالیت ۳۶۰ نفر در طرح راهداری زمستانی در جاده های استان اردبیل

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۸:۵۶
کد خبر: ۳۵۲۸۲۵
فعالیت ۳۶۰ نفر در طرح راهداری زمستانی در جاده های استان اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 360 نفر در طرح راهداری زمستانی در جاده‌های استان اردبیل فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، خلیل محبت خواه به مناسبت روز راهدار افزود: با آغاز طرح راهداری زمستانی از امروز و ورود موج اول سرما به استان خدمت رسانی راهداران این اداره کل کلید خورد و با تلاش شبانه روزی آنها تردد در جاده های استان در زمان های مختلف امکان پذیر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آمادگی 75 گروه راهداری این اداره کل برای خدمت رسانی در قالب طرح راهداری زمستانی در جاده های استان تا پایان فصل سرما خبر داد.

 وی با یادآوری اینکه در مجموع 360 نفر راهدار در این طرح فعالیت خواهند کرد، افزود: روز راهدار گفت: 9 راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار و 234 دستگاه انواع ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین فعال بوده و جاده‌های استان را پوشش خواهند داد.

محبت خواه با بیان اینکه تعریض راه‌های اصلی و استانداردسازی نصب تابلوهای هشدار دهنده از اقدام های این اداره کل است ، خاطرنشان کرد: در راستای تلاش برای کاهش حادثه‌های جاده‌ای است که ادامه خواهد داشت اما در کنار این تلاش ها شرایط مالی به هیچ وجه مناسب نیست.

وی گفت: بار اصلی و سختی کار به عهده راهداران است ولی این در حالی است که وضعیت معیشتی مناسبی ندارند که باید به فکر آن هم بود.

وی اضافه کرد: دستگاهل نقش ناظر را دارند و این  مردم هستند که با رعایت قوانین باید تلاش کنند تا حادثه های جاده ای کمتری را شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم از راهداران نمونه استان اردبیل با حضور مسوولان تجلیل شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز