در لیگ برتر فوتبال کشور؛

نونهالان شهرداری پیروز دربی شهر اردبیل

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۸:۱۱
کد خبر: ۳۵۴۲۵۴
تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل در هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور دربی شهر اردبیل را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل به نقل از باشگاه شهرداری اردبیل، از سری مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور از هفته ششم و در آغاز دور برگشت یک دیدار عصر شنبه بین شهرداری اردبیل و ذوب آهن اردبیل در ورزشگاه علی دایی برگزار شد.

در این دیدار که به دربی نونهالان شهر اردبلی مشهور است دو تیم در شرایط متفاوت یعنی صدرنشینی تیم شهرداری و قعرنشینی تین ذوب آهن رودر روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم شهرداری خاتمه یافت.

تیم شهرداری در این دیدار با ترکیب دروازبان مهدی اسلامی نیا، امیرحسین امن زاده، حمیدرضا مجتهدی نیا، مهدی صابر، آرمین عباسی، محمدحسین نعمتی، فریدخلیلی، امیررضا شاه حسینی، امیروهاب زاده (سهیل محسن زاده دقیقه۵۶)، محمدحسین علیپور (آرین صدیقی دقیقه۷۳) و سهند رحمانی (احسان عسگری دقیقه۸۰) بازی کرد.

این تیم همچون بازی های قبلی خود نمایش بسیار خوبی در این دیدار داشت و توانست فرصت های گلزنی بسیاری را خلق کند. تیم ذوب آهن نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشت و پابه پای حریف خود در طول ۸۰ دقیقه مبارزه کرد.

در نهایت این تیم شهرداری اردبیل بود که برغم از دست دادن فرصت های بسیار در دقیقه ۳۷ توسط محمدحسین علیپور به گل رسید و با پیروزی و کسب سه امتیاز مهم زمین را ترک کرد.

محمد حسین علیپور با پاس زیبای امیر وهاب زاده توانست گل پیروزی بخش تیم شهرداری اردبیل را به ثمر برساند. وهاب زاده با بازی خوب خود در بازی امروز بازیکن برتر زمین لقب گرفت.

با این پیروزی شهرداری اردبیل و دبیری تبریز با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم همچنان در صدر جدول به رقابت خود ادامه دادند و نود ارومیه با ۱۰  امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

شهرداری تبریز با هفت امتیاز و شهرداری همدان و ذوب آهن اردبیل با چهار  امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار دارند.

در پایان هفته ششم بازی های لیگ برتر نونهالان کشور به مدت ۲۵ روز به دلیل امتحانات بازیکنان و استراحت نیم فصل تعطیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز