معاون اقتصادی استاندارلرستان :

جذب ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در لرستان

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۰۲۲۷
جذب  ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در لرستان
اسدعبدالهی گفت : گفت: در سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در این استان جذب شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ عبداللهی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال با محوریت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اظهارکرد: این اعتبار در قالب یک هزار و ۲۲۰ طرح اشتغال روستایی با ظرفیت اشتغالزایی پنج هزار نفر در سال گذشته جذب شده است.

اوافزود: همچنین در یک ماه اخیر نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال روستایی به استان اختصاص یافته که اجرای طرح های مربوطه از طریق دستگاه های حمایتی درحال پیگیری است.

عبدالهی تصریح کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات مورد نظر تاکنون توزیع و جذب شده و بخشی از آن نیز تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف می شود که بانک های عامل پست بانک، بانک کشاورزی و صندوق توسعه کار آفرین وبانک توسعه تعاون روستایی طرح ها را نهایی و ۱۰۰ درصد اعتبارات باید جذب شوند.

او ادامه داد: همچنین برخی از طرح ها نیازمند اعتبار ترمیمی هستند که بانک ها در فرصت ۲۰ روزه موظف به پرداخت این تسهیلات هستند.

عبدالهی خاطرنشان  کرد: مابقی اعتبارات  دستگاه های حمایتی در صورتیکه تا پایان هفته جذب نشود در زمینه اشتغال روستایی جذب می شوند و تیم نظارتی بر اجرای این طرح نظارت بیشتر خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان  تاکید کرد: تسهیلات طرح های اشتغالزایی باید در اختیار طرحهای توانمند وافراد متخصص قرار گیرد تا مانع از تعطیلی طرح ها و   مشکلات اشتغالزایی استان شود که دراین راستا حضور تیم های نظارتی و کنترلی بر اجرای طرح های استغالزایی استان ضرورت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز