منتخب شرق گلستان در مجلس خبر داد:

وحدت نمایندگان استان گلستان در جهت محرومیت زدایی

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۰۹۸۲
وحدت نمایندگان استان گلستان در جهت محرومیت زدایی
منتخب مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود ظرفیت های بسیار هنوز استان گلستان جزء ۱۰ استان آخر کشور است، افزود: به وحدت نمایندگان جهت محرومیت زدایی استان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، رضا آریان پور در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی بین نمایندگان حوزه های انتخابیه مختلف استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ضروری است، خاطرنشان کرد: باید پس از مدت ها کرد محرومیت را از استان گلستان پاک کرده و با استفاده از ظرفیت های خوب خود در حوزه های مختلف موجبات توسعه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره های گذشته به طور عملی وحدت آنچنانی میان نمایندگان استان گلستان دیده نشد، اظهار کرد: در دوره های قبلی اغلب نمایندگان به صورت جزیره ای عمل کرده و تنها به فکر حوزه انتخابیه خود بودند که همین عامل توسعه نامتوازن استان گلستان شد.

منتخب مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علارغم ظرفیت های فراوان و متنوع شرق استان این منطقه از جمله محرومترین نقاط استان است، تصریح کرد: نتیجه نگاه جزیره ای موجب هدر رفت خیل عظیمی از این پتانسیل ها و ظرفیت ها میشود که در نهایت باعث عقب ماندگی کل استان شده و در زمره ۱۰ استان آخر کشور قرار بگیرد.

آریان پور از وحدت نمایندگان منتخب استان گلستان در این دوره خبر داد و گفت: عقیده ما بر این است که مشکل هرجای استان مشکل تمام استان است.

وی با اشاره به دیدارهای مجمع نمایندگان منتخب  با وزرا و مسئولان مختلف کشور و مطرح ساختن مشکلات اساسی استان گلستان، افزود: بسیاری از مشکلات با پیگیری تنها یک نماینده حل نخواهد شد و باید از ظرفیت همه نمایندگان بهره برد تا بتوان به نتیجه رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز