معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان مطرح کرد:

تأمین اعتبار موضوع کمیته های علمی و آموزش و پایان نامه های مربوط به ایثار و ایثارگری / لزوم تسطیح و بهسازی راه های دسترسی به گلزار شهدای روستا ها

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۱۶۸۰
تأمین اعتبار موضوع کمیته های علمی و آموزش و پایان نامه های مربوط به ایثار و ایثارگری   / لزوم تسطیح و بهسازی راه های دسترسی به گلزار شهدای روستا ها
محمود ثمینی گفت: اگر بنا بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت باشد، باید مستندسازی و روایتگری خانواده های شهدا و ایثارگران در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ثمینی در جلسه ویدئو کنفرانس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان،اظهار کرد: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی معمار کبیر انقلاب پایه‌گذاری، با همت و یاری مردم شکل گرفت و خون هایی که در هشت سال دفاع مقدس ریخته شد موجب استواری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است .

اوافزود: شهدای انقلاب با ایثار خون خود و از خودگذشتگی های خانواده های آنان در جبهه های جنگ حق علیه باطل، اهداف این نظام را پایدار تر از همیشه کرده است از این رو خانواده های معزز آنان باید تکریم شوند .

ثمینی  با اشاره به اینکه اگر بنا بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت باشد، باید مستندسازی و روایتگری خانواده های شهدا و ایثارگران در تاریخ انقلاب ماندگار شود، افزود: فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت به شیوه های جالب، جذاب و واقع گرایانه از نسل فعلی به نسل آینده منتقل شود که اگر اینگونه باشد نظام انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان هیچ گزندی نخواهد دید .

اوبا بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خود بزرگ جانباز این نظام هستند، خاطرنشان کرد: در قبال ایثار و از خودگذشتگی پرچم داران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم که از کیان نظام و حرم معصومین دفاع کردند، باید قدردان و قدرشناس باشیم .

ثمینی با تأکید بر اجرای قانون در راستای خدمت به ایثارگران و خانواده های آنان تصریح کرد: کمترین خدمت به این عزیزان اجرای صحیح قانون و دفاع از حقوق تعریف شده آنان است .

او گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تأمین اعتبار موضوع کمیته های علمی و آموزش و پایان نامه های مربوط به ایثار و ایثارگری را در دستور کار قرار دهد .

ثمینی بیان کرد: تسطیح و بهسازی راه های دسترسی به گلزار شهدای روستا ها به عنوان یک مطالبه، توسط راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه های استان، به عنوان دستگاه های متولی انجام پذیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز