فرماندار محمودآباد:

هیچ آتش‌نشانی نباید دغدغه معیشت داشته باشد

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۲۱۹۶
هیچ آتش‌نشانی نباید دغدغه معیشت داشته باشد
فرماندار محمودآباد گفت: بعد از واقعه پلاسکو نگرش مردم به آتش نشانان در سطح ملی تغییر کرده و جامعه قدردان زحمات این قشر کوشاست و هیچ آتش‌نشانی نباید دغدغه معیشت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ علیرضا شریعت، فرماندار محمودآباد، به اتفاق حق‌شناس، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، رنجبر، بخشدار مرکزی، صیقل وازی، شهردار محمودآباد و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد از ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد بازدید و با پرسنل دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار محمودآباد در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات اثر بخش صورت گرفته در آتش نشانی شهرداری محمودآباد گفت: برخی از مشاغل حساس و خاص هستند و نباید به مانند سایر کارمندان دیده شوند و آتش نشانان جزو مشاغل خاص محسوب می‌شود و نباید نسبت به آنان غفلت کرد و همواره آرامش فکری آنان باید تامین شود و  هیچ آتش نشانی نباید دغدغه معیشت داشته باشد.

شریعت با اشاره به توسعه بلند مرتبه سازی در شهرهای ساحلی سرخ رود و محمودآباد تاکید کرد: باید اطفاء حریق و مسائل ایمنی و امداد و نجات به‌طور جدی در ساختمان های بلند مرتبه دیده شود و شهرداری‌ها باید در اجرای قانون و حفظ امنیت جانی شهروندان هیچ تعارفی با هیچ کسی نداشته باشند.

وی افزود: باید در حوزه ایمنی و امداد رسانی در ساختمان سازی کار کارشناسی صورت پذیرد و باید در این بخش آتش نشانی‌ها ورود جدی‌تری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد یکی از اقدامات خوب آتش نشانی شهرداری محمودآباد را آموزش در مهدهای کودک و مدارس شهرستان  عنوان کرد و افزود: بخش اعظمی از درجازدن ها در کشورهای جهان سومی و در حال توسعه نداشتن نگاه جدی و عملی به حوزه آموزش می باشد.

در پایان این دیدار فرماندار محمودآباد ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات حسن ذبیح‌پور، مسئول آتش نشانی شهرداری محمودآباد، طی حکمی وی را به عضویت ستاد مدیریت بحران و شورای ترافیک شهرستان منصوب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز