در مراسمی صورت گرفت؛

‍ اجرای رزمایش همت جوانانه- کمک مومنانه در چگنی

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۳۲۰۲
‍ اجرای رزمایش همت جوانانه- کمک مومنانه در چگنی
در مراسمی با حضور معاون امور جوانان وررش وجوانان لرستان و مسئولین چگنی رزمایش همت جوانانه -کمک مومنانه در این شهرستان برگزارشد .

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛   در مراسمی با حضور فرهاد دیناروند و مسئولین شهرستان چگنی و  با همکاری راضیه حسیوند دبیرسمن مردم نهاد طنین سبز افلاک  رزمایش همت جوانانه _ کمک مونانه در راستای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزارشد .

قدرت الله ترابی نژادفرماندار چگنی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاثیر آن بر بنگاههای اقتصادی و تعطیلی کسب و کار در جامعه، برگزاری این رزمایش را کاری خدا پسندانه دانست و گفت : امیدوارم دیگر ادارات این شهرستان نیز  اقدام به برگزاری این رزمایش نمایند .

سرپرست اداره ورزش و جوانان با اشاره به سخنان  سید علی کریمی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان لرستان در خصوص برگزاری این رزمایش در بین ۵۰۰۰ نفر از خانواده های بی بضاعت جامعه ورزش در سطح  استان ، این اداره نیز با همکاری سمن مردم نهاد طنین سبز افلاک این رزمایش را برگزار نمود.

معصومه رکرک بیان کرد: تلاش خیرین ، هیئت های ورزشی ، ادارات و سمن مردم نهاد طنین سبز افلاک باعث شد  حدود۱۷۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته های معیشتی هزینه شود که این اعتبار از محل کمک خیرین ،ویسکرمی دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ،  کیوان ریاست اداره ارشاد اسلامی شهرستان چگنی ، سمن مردم نهادطنین سبز افلاک و هیئت‌های ورزشی انجام شد.

اوافزود : ۱۰۰ عدد پک معیشتی که شامل ۸ قلم ( برنج ، روغن ، مرغ و...) به ارزش ریالی معادل ۱۷۰ میلیون ریال در بین خانواده های بی بضاعت ورزشکار بخش های مرکزی ، شاهیوند و ویسیان صبح امروز توزیع شد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز