رییس فدراسیون گلف:

گلف جزء ورزش های مدرن محسوب می شود/ البرز چشم انداز خوبی در گلف دارد

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۳۴۵۱
گلف جزء ورزش های مدرن محسوب می شود/ البرز چشم انداز خوبی در گلف دارد
رئیس فدراسیون گلف با بیان این که علیرغم قدمت 600 ساله، گلف جزو رشته های مدرن جهان به حساب می آید، گلف استان البرز را دارای چشم انداز خوبی ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید عزیزی در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست هیئت گلف البرز که پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: اساسا با توجه به ظرفیت و پتانسیل البرز، نگاه کشور به ورزش این استان نگاهی ویژه است و مجموعه ی فدراسیون گلف نیز همین توجه را به استان ورزش خیز البرز خواهد داشت.

وی افزود: البرز از نظر جمعیتی، وجود قومیت های مختلف، نزدیکی به پایتخت و وجود صنایع بزرگ دولتی و خصوصی می تواند محل اتفاقات ویژه ای برای ورزش باشد.

عزیزی با بیان این که " چشم انداز خوبی برای گلف استان البرز قائل هستیم " گفت: با همکاری فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و تلاش های اعضای هیئت گلف استان بویژه رئیس منتخب بزودی شاهد رشد و توسعه این رشته در البرز خواهیم بود.

وی عنوان کرد: علیرغم قدمت 600 ساله، گلف جزو رشته های مدرن جهان به حساب می آید و علاوه بر آن، رشته های جذاب دیگری مانند وود بال، کروکت و مینی گلف را شامل می شود که در سطح جهان علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

رئیس فدراسیون گلف با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در دوره های گذشته هیئت، ادامه داد: هیئت های استانها خط مقدم فعالیت و توسعه گلف در سراسر کشور هستند و فدراسیون همواره حساب ویژه ای بر روی آن ها باز کرده است.

وی به قابلیت های ویژه گلف اشاره و تأکید کرد: به جرأت می توان گفت از لحاظ فرهنگی و شرعی نیز، گلف اسلامی ترین رشته ی مدرن ورزشی است که آقایان و بانوان بدون هیچ گونه محدودیت و با پوشش کامل و حتی بصورت خانوادگی می توانند در آن فعالیت کنند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در هر حال گلف رشته ی مظلومی است که نیاز به توجه، حمایت بیشتر و رسانه دارد.

وی در پایان تصریح کرد: آمادگی داریم دوره های مربیگری، داوری و در صورت فراهم شدن شرایط، میزبانی مسابقات گوناگون را به البرز واگذار نمائیم.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان البرز  رضا عباس زاده تنها کاندید پست ریاست هیئت بود که با برگزاری فرایند انتخابات، در نهایت  با کسب 13 رأی برای مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید هیئت گلف استان البرز انتخاب و معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز