استاندار لرستان:

روند ابتلاء به بیماری کرونا در لرستان رو به رشد است / وضعیت در شهرهای خرم آباد و نورآباد و بروجرد و دورود مطلوب نیست

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۳۷۸۷
روند ابتلاء به بیماری کرونا  در لرستان رو به رشد است  / وضعیت در شهرهای خرم آباد و نورآباد و بروجرد و دورود  مطلوب نیست
سید موسی خادمی گفت: متاسفانه بر اساس آمارها روند ابتلاء به بیماری در استان رو به رشد است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا،اظهار کرد:  متاسفانه بر اساس آمارها روند ابتلاء به بیماری در استان رو به رشد است و بر همین اساس رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی توسط مردم ضروری به نظر می رسد .

او با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۳۰ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند،افزود: روند ابتلاء به ویروس در روزهای اخیر نسبت به قبل بیشتر شده است و در شهرهای خرم آباد، نورآباد، بروجرد و دورود وضعیت مطلوب نیست .

 خادمی  ضمن تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری و عدم خروج مردم از خانه ،گفت: با توجه به شرایط پیش آمده از اصناف و بازاریان می خواهیم حتی الامکان نسبت به تعطیلی بازار غیر ضرور اقدام کنند .

استاندار لرستان با بیان این که نباید اجازه دهیم شرایط از کنترل خارج شود، افزود: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مقابله با کرونا، مردم را در جهت کنترل وضعیت بیماری با خود همراه کنیم .

 خادمی در خصوص اجرای برخی مصوبات ستاد مانند بازگشایی دانشگاه ها و مدارس تصریح کرد: اگر تا ۱۷ خرداد شرایط به سمت بهبود وضعیت پیش نرود در این خصوص تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد و مدارس نیز کماکان صرفا جهت رفع اشکال دایر هستند و اجباری برای حضور در کلاس ها نیست .

استاندار لرستان  خاطرنشان کرد: تمامی محدودیت های قبلی به قوت خود باقیست و با توجه به شرایط، ممکن است در جلسه ای که پایان همین هفته برگزار خواهد شد برخی تصمیمات جدید مبنی بر تشدید محدودیت ها اتخاذ شود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز