مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

بازی‌های بومی و محلی منجر به ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۴۴۳۵
بازی‌های بومی و محلی منجر به ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احیای بازی‌های بومی و محلی منجر به ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بیان کرد: هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام تندرستی، ورزش همگانی و احیای سنت‌های بومی پیشرو باشد.

او با بیان اینکه هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی از هیات‌های مهم است افزود: هیات باید هماهنگ و همسو با گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل گام بردارد و برای اجرای برنامه‌های مختلف برنامه ریزی کند و اجرای برنامه‌های ورزشی در مناطق محروم و دور افتاده را در اولویت قرار دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه هیات‌های شهرستان‌ها هم باید فعال شوند گفت: باید توجه ویژه به ورزش بانوان شوند و جشنواره‌های مختلف در روستا‌ها اجرا شود و برای ارتقای جایگاه ورزش روستایی کشور باید از ظرفیت سایر هیأت‌ها بهره‌مند شویم.

انوشیروانی با اشاره به اینکه هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام تندرستی، ورزش همگانی و احیای سنت‌های بومی پیشرو باشد افزود: ایران اسلامی مهد ورزش‌های بومی است و باید تلاش کنیم تا از این سنت‌ها مراقبت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز