مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی لرستان:

شناسایی بیش از ۹ هرار نفر واجد شرایط دریافت بیمه بیکاری در لرستان

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۵۰۱۴
شناسایی بیش از ۹ هرار نفر واجد شرایط دریافت بیمه بیکاری در لرستان
علی آشتاب گفت: در لرستان 13هزارو 853نفر متقاضی دریافت بیمه بیکاری شدند که پس از پالایش 9 هزار 68 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان؛آشتاب با حضور در خانه مطبوعات لرستان ودیدار با هیئت مدیره این خانه ، اظهار کرد: توفیق شد که امروز در جمع هیئت مدیره خانه مطبوعات حضور یابم ، خبرنگاران استان بسیار دلسوز هستند و خدا را شکر که اگر نقدی باشد جهت توسعه استان بیان می شود و اگر هر جا هم لازم به تشویق باشد اینکار را انجام می دهند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: درکارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا 13رسته های شغلی آسیب دیده از ویروس کرونا به استان ها ابلاغ شد.

او با بیان اینکه  چند نوع حمایت از سوی ستاد ملی کرونا برای آسیب دیدگان در نظر گرفته شد افزود:از جمله پرداخت وام یک میلیون تومانی به مشمولان دریافت یارانه ، حمایت  مالی و تسهیلاتی  از بنگاه ها به ازای هر بیمه شده 12میلیون تومان و بنگاه‌هایی که تعطیلی اجباری شدند 16میلیون تومان به ازای هر یک از آنها در نظر گرفته شد.

آشتاب با اشاره به اینکه در بحث بیمه بیکاری بیشترین تاثیر کرونا برروی بخش خدمات و بنگاه ها کوچک گذاشت ،خاطر نشان کرد: در لرستان 13هزارو 853نفر متقاضی دریافت بیمه بیکاری شدند که پس از پالایش 9 هزار 68 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در ایام بیماری کرونا همه اقشار جامعه کمک کردن و تعاونی های ما هم حضور خوب و پررنگی داشتند ، به خصوص آنهایی که جمعیت شاغل آنها بانوان بودند به طوری که روزانه بین 35هزار تا ماسک تولید می کنند.

در این جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات  لرستان از مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، پیگیری جهت دریافت تسهیلات برای دفاتر روزنامه های استان که از کرونا  خسارت دیده اند و همچنین بررسی جزئیات بیمه تکمیلی برای خبرنگار استان را خواستار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز