فرماندار پارس آباد :

واگذاری برنامه های ورزش به بخش خصوصی موجب رشد و توسعه ورزش خواهد شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۸۵۵۴
واگذاری برنامه های ورزش  به بخش خصوصی موجب رشد و توسعه ورزش خواهد شد
حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد گفت : باید قسمتی از برنامه های ورزش را به بخش خصوصی واگذارکنیم تا شاهد رشد و توسعه ورزش در شهرستان باشیم .

به گزارش برنا، سجاد انوشیروانی که برای بازدید از پروژه ها و اماکن ورزشی به شهرستان پارس آباد سفر کرده بود با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

دراین دیدار حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد از نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان به ورزش شهرستان قدردانی کرد وگفت : با توجه به اینکه شهرستان پارس آباد از شهرستان هایی با جمعیت جوان زیادی است امیدواریم در حوزه ورزش و به ویژه جوانان اقدامات اساسی انجام گیردو پروژه هایی که در حال احداث می باشد در جهت توسعه ورزش و برنامه های اوقات فراغت برای جوانان در سال ۹۹ به سر انجام برسد. باید قسمتی از برنامه های ورزش را به بخش خصوصی واگذارکنیم تا شاهد رشد و توسعه ورزش در شهرستان باشیم .
او بیان کرد : ساماندهی سالن های ورزشی موجود در این شهرستان مهم است که در این برهه از زمان مستاجرانی که متضرر شده اند اقدامات اساسی انجام گیرد.شهرستان پارس آباد از جمله شهرستان هایی است که در تمام رشته های ورزشی ورزشکاران به نامی دارد از جمله این ورزشکاران افشین بیابانگر، اکبر ایمانی و شیری و دیگر ورزشکاران هستند که در سطح ملی فعالیت دارند و افتخارات بزرگی را برای کشور و اردبیل کسب کرده اند.
 
در ادامه محبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد گفت : برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان آمار ورزشکاران سازمان یافته در سال 98 به 7300 نفر رسید و 1800 برنامه فرهنگی و ورزشی در طول سال گذشته اجرا شده است .
او بااشاره به اینکه در سال گذشته با همکاری دستگاه های مربوطه 35 درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش ورزش های همگانی قرار گرفتند گفت : در حوزه ورزش قهرمانی که ورزشکاران این شهرستان درسال گذشته 63 مدال کشوری ، 31 مدال بین المللی ، یک مدال آسیایی بدست آوردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز