تاکید بر حمایت از آموزشگاه های هنری در مقابل خسارات ناشی از بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۸۵۶۵
تاکید بر حمایت از آموزشگاه های هنری در مقابل خسارات ناشی از بیماری کرونا
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر حمایت از مراکز و آموزشگاههای آزاد هنری در برابر خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،جعفر مروارید پس از بازدید از آموزشگاه آزاد هنری چاووش افزود: پس از سه ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری دچار آسیب و متضرر شده اند، که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: این آموزشگاههای هنری در ایام تعطیلات، فعالیتهای خود را در فضای مجازی ادامه دادند، اما فعالیت در فضای مجازی برای آنان درآمدزا نبوده است و با تعطیلی کلاس های آموزشی و فعالیتهای هنری خود دچار خسارت شده اند که باید این خسارت ها جبران شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: خوشبختانه در مشهد آن چه برای هنرمندان حائز اهمیت است هنر فاخر و ناب می باشد، اساتید و پیشکسوتان سعی می کنند با حضور در کارگاهها و کلاس های آموزشی تجارب خود را به نسل جوان منتقل نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت 252 آموزشگاه آزاد هنری در استان گفت: نباید خسارات ناشی از بیماری کرونا باعث تعطیلی این مراکز شود، از طریق مراجع ذی ربط پیگیر هستیم تا نحوه حمایت از این مراکز مشخص و ابلاغ شود.

دکتر مروارید با تاکید بر حمایت از هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، سعی کردیم با توجه به پروتکل در خانه بمانیم و شرایط ویژه هنرمندان پیشکسوت، به صورت تلفنی احوالپرس و جویای حالشان باشیم تا اگر به مشکلی برخورد کردند به کمک آنان بشتابیم. معاونت های تخصصی این اداره کل نیز در ایام تعطیلات، به طور مستمر پیگیر حال اصحاب فرهنگ ، هنر و پیشکسوتان قرآنی بودند.

در این بازدید دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از علی اکبر نطاق مدیر آموزشگاه چاووش تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز