شهردار فردیس:

تن به خواسته های ناصواب برخی اعضای شورای شهر ندادم/ شهرداری کرج در زمان انتزاع فردیس را رها کرده بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۹۷۶۴
تن به خواسته های ناصواب برخی اعضای شورای شهر ندادم/ شهرداری کرج در زمان انتزاع فردیس را رها کرده بود
شهردار فردیس با اشاره به دشواری های حضور 5 ماهه اش در شهرداری فردیس گفت: نسبت ها واتهامات زیادی به من زده شد وبارها به چالش کشیده شدم چرا که تن به خواسته های ناروای برخی اعضای شورای شهر ندادم.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد خسروزاده پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مسئولیت شهرداری فردیس را در حالی در اواخر سال گذشته عهده دار شدم که با توجه به بروز اختشاشات قبل از آن ساختمان اصلی شهرداری سوخته بود و شهر در شرایط خوبی نبود.
وی افزود: در کنار این مشکلات متاسفانه افترا ونسبت های ناروایی به من داده شد وحتی من را متهم به جاعل بودن کردند با این حال به خاطر مصلحت شهر در برابر این اتهام زنی ها سکوت کردم ودر نهایت هم همگان دیدند که این اتهامات درست نبود واز تمام آنها تبرئه شدم.
خسرو زاده با بیان اینکه در طی 5 ماه گذشته وعلیرغم همه محدودیت های موجود کارهای خوبی انجام شده است گفت: خرید ساختمان جدید شهرداری وشورا و فرایند تجهیز و راه اندازی آنها، مشارکت موثر در برنامه های دهه فجر و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پرداخت دیون پیمانکاران، اجرای پروژه نظارت تصویری وترافیکی، تدوین بودجه سال 99 با یک جهش محسوس ،بهسازی معابر شهری با خرید 8 هزارتن آسفالت از اهم اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.
وی با بیان اینکه فردیس ظرفیت بسیار بالایی دارد و متاسفانه تاکنون به آن بسته نگاه شده است گفت: پروژه های عمرانی سطح شهر به دلایل مختلف معطل و تعطیل مانده اند و در تلاشیم در سال جاری با اختصاص اعتبارات لازم وتسریع در انتخاب پیمانکار آنها را به سرانجام برسانیم.
شهردار فردیس به موضوع انتزاع این شهر از کرج اشاره کرد و گفت: در ماه های منتهی به جداشدن کرج از فردیس شهرداری کرج کاملا محدوده فردیس را رها کرده بود و همین مساله مشکلاتی را برای این شهر ایجاد کرده است.
خسروزاده با بیان اینکه انجام کارها در فردیس  با معضلات و چالش‌هایی روبرو است گفت: متاسفانه اقدامات صورت گرفته کوچک شمرده می‌شود در حالیکه در صورت کوچکترین خطایی مورد عتاب و خطاب قرار می‌گیریم. 
خسروزاده تصریح کرد: ما مصالح شهر را در نظر می گیریم ومعتقدیم در فضایی آرام و با آرامش می شود کار انجام داد و نباید جنگ ونزاع را در پیش گرفت.
این مسئول شهری در پایان به برخی مطالبات مردم فردیس اشاره کرد و گفت: در حوزه ایجاد گورستان امکان آن به دلیل برخی محدودیت های برای شهر وجود ندارد اما در خصوص پایانه مسافری مقدمات اختصاص زمین لازم در محدوده پل ارتش فراهم شده و به زودی این پایانه ایجاد خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز