معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

پروژه راه آهن میانه اردبیل مشکل تامین اعتبار ندارد

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۱۱۷۱
پروژه راه آهن میانه اردبیل مشکل تامین اعتبار ندارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور از پروژه بزرگ راه آهن میانه اردبیل گفت: این پروژه از لحاظ تامین اعتبار و نقدینگی مشکلی ندارد.

به گزارش برنا،فرزاد قلندری افزود: با تلاش استاندار اردبیل و پیگیری های صورت گرفته و همت شرکت ساخت و توسعه راه آهن کشور، پروژه راه آهن استان بموقع تامین مالی می شود  و عملیات اجرایی آن به سرعت ادامه دارد. 

او با بیان اینکه در جریان بازدید معاون ساخت و توسعه راه اهن کشور بر افزایش حجم عملیات اجرایی برای جبران عقب ماندگی از زمانبندی  تکمیل و بهره برداری از این پروژه عظیم تاکید شد، افزود: طبق توافقات بعمل آمده با پیمانکاران و مشاورین طرح با افزایش شیفت کاری و دستگاه های سنگین زیرسازی کل پروژه تا پایان امسال تکمیل می شود و قطعاتی هم که در مرحله ریل گذاری هستند، همزمان با قطعات زیرسازی عملیات ریل گذاری ادامه می یابد. 

قلندری اظهار کرد: تلاش می شود در فصل کاری امسال و قبل از شروع فصل سرما، این پروژه به نقطه مطلوبی از برنامه ریزی اجرایی خود برسد.  

معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور نیز گفت: تمدید قرارداد پیمانکاران منوط به پیشرفت مطلوب عملیات اجرایی است و در این خصوص با کسی مماشات نداریم.

 خطیبی بیان کرد: برنامه شرکت ساخت و توسعه ریلی کشور، افتتاح و بهره برداری از پروژه راه آهن اردبیل در سال آتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز