استاندار البرز:

آتش نشانی کرج به استانداردهای ملی نزدیک شده است/ پروژه کمربند‌شمالی طرحی ماندگار خواهد بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۱۳۸۴
آتش نشانی کرج به استانداردهای ملی نزدیک شده است/ پروژه کمربند‌شمالی طرحی ماندگار خواهد بود
استاندار البرز با اشاره به اضافه شدن خودروهای جدید به آتش‌نشانی کرج گفت: در بحث تجهیزات و ناوگان و نفرات آتش نشانی در کرج به استانداردهای ملی نزدیک شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزاله شهبازی روز شنبه ۱۷ خرداد در مراسم‌ رونمایی از ۹ خودروی جدید آتش نشانی اظهار کرد: فعالیت‌های مدیریت شهری کرج می‌تواند الگویی برای مدیران شهری و شوراهای شهر دیگر شهرهای استان البرز باشد.

 وی ادامه داد: هر چند در آخرین سال فعالیت شورای پنجم کرج قرار داریم ولی اعضای این شورا همچنان به دنبال باقی گذاشتن آثاری ماندگار برای شهر و شهروندان هستند و برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های مهم شهری تلاش می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه توسعه تجهیزات ناوگان آتش نشانی به افزایش حس امنیت شهروندان منتهی می‌شود، گفت: امروز با اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی تعدادی خودرو جدید آتش نشان در راستای امنیت و آسایش مردم کرج به کار گرفته می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرج توضیح داد: ریل گذاری در این‌ فاز پروژه به طول ۶.۵ کیلومتر و با سه ایستگاه پیش برده شده و طبق گفته‌های شهردار کرج تا آبان امسال به سرانجام می‌رسد.

شهبازی با اشاره به بحث پروژه کمربندشمالی شهر کرج نیز گفت: این پروژه طرحی ماندگار است و در تاریخ خدمات شوراها و شهرداری‌ها می‌ماند.

استاندار البرز در ادامه به احداث کارخانه نوآوری استان اشاره کرد و گفت : با تکمیل فاز نخست آن نزدیک به ۵۰۰ نفر از جمعیت البرز به اشتغال می‌رسند و خلاقپروژیت‌ها و ابتکارات خود را به نمایش می‌گذارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز