فرماندار کرج:

البرز استان کم آبی نیست/ شیر قطعی آب در دست مردم است

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۱۴۶۶
البرز استان کم آبی نیست/ شیر قطعی آب در دست مردم است
فرماندار شهرستان کرج با تاکید بر مصرف بهینه منابع آب از سوی مردم گفت: البرز استان کم آبی نیست و با مدیریت مطلوب شرایط بحران کرونا، سیراب به استقبال تابستان میرود البته شیر قطعی آب هم در دست مردم است و با رعایت توازن باید مانع اعمال محدودیت در مصارف باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور ضمن اشاره به افزایش دما و سیرصعودی راندمان مصرف آب  بر لزوم رعایت متوان منابع آبی تاکید کرد گفت: همجواری ساکنان استان البرز در کنار دو سد آبی کشور و غنای منابع آبی این استان‌ برخوردار به معنای مصرف بدون کنتور در شرایط بحران کرونا نیست.

وی با اشاره به تاکید استاندارمحترم مبنی بر مصرف بهینه مردم خاطرنشان کرد: در استان کمبود منابع آب نداریم و تلاش مسئولان استان، آبفا و فرمانداری کرج نیز تامین رفاه حال مردم است و لذا با فرهنگ بهینه مصرف آب، بنحو مطلوب تری به استقبال تابستان خواهیم رفت.

فرماندار کرج همچنین افزایش سطح مصارف مردم را بی ارتباط با  تداوم روند بیماری کرونا ندانست و در این رابطه گفت:  در این شرایط انتظارمی رود مردم بمنظور رعایت بهداشت فردی در مصرف آب نیز صرفه جویی لازم را  داشته باشند با وجود آنکه سعی خواهیم داشت که قطعی آب درسطح شهرستان کرج نداشته باشیم اما تحقق این امر نیز منوط به ترویج فرهنگ بهینه استفاده از منابع آب و مصرف مناسب از سوی مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز