مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خبر داد:

رشد ۱۳۰ درصدی واگذاری زمین به طرح های صنعتی

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۲۵۰۰
رشد ۱۳۰ درصدی واگذاری زمین به طرح های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: مطابق برنامه ریزی هایی که طی سه سال گذشته از سوی این شرکت برای شهرک سازی انجام شد، ایجاد و توسعه شهرک‌ها رشدی 160 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، "مسعود مهدی زاده مقدم" در بازدید از اراضی توسعه ناحیه صنعتی کمال الملک، اظهار کرد: بسترسازی مناسبی برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص واحدهای تولیدی صورت گرفت و طی سه سال گذشته 160 درصد شهرک سازی رشد داشته و این رشد منجر به افزایش مساحت واگذاری به طرح های صنعتی از 60 هکتار به 138 هکتار تا پایان سال گذشته شد.

وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه شهرک‌ها برای صنعتگران، امسال هم ادامه خواهد داشت، افزود: سرمایه گذاران رغبت فراوانی برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند زیرا تمام امکانات زیرساختی فراهم بوده و با کمترین قیمت حق انتفاع به متقاضیان زمین واگذار می شود و این مهم باعث شده رشد 130 درصدی واگذاری زمین به متقاضیان صورت پذیرد.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه امسال هم با توجه به نامگذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید به مانند سال گذشته دوچندان خواهد شد، ادامه داد: در سال جاری با هدف استمرار افزایش تولید، حفظ و ایجاد اشتغال مولد و افزایش رشد اقتصادی، برای صنعتگران برنامه های مختلفی تدوین شد و برای صاحبان صنعت در حال انجام است.

وی تأکیدکرد: با طرح های توسعه ای که در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده، انشاالله رشد و رونق اقتصادی امسال هم به مانند سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مطلوب جریان خواهد داشت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی با 49شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و2 هزار و 682 واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر 77 هزار و 218 نفر را فراهم کرده است.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت 70 درصدی عملیات خاکی پروژه توسعه ناحیه صنعتی کمال الملک، گفت: در راستای افزایش ظرفیت های اقتصادی و صنعتی در استان به خصوص در مناطق روستایی، مطالعات ایجاد و توسعه نواحی صنعتی در دستور کار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز