خوش خبری وزیر راه و شهرسازی برای کسانی که می خواهند خانه دار شوند

تحویل خانه های "مسکن اقدام ملی " از تیرماه ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۳۰۸۲
تحویل خانه های مسکن اقدام  ملی  از تیرماه ۱۳۹۹
وزیر راه و شهرسازی در خصوص ورود مسکن به بورس توضیحاتی ارایه کرد و گفت: مردم به دلیل این که ارزش پولشان را حفظ کنند آن را به زمین و خانه تبدیل می کنند و این امر باعث افزایش قیمت‌ها می شود. ورود مسکن به بازار بورس باعث می شود تا سرمایه‌های مردم از طریق بورس تبدیل به مسکن شود، البته این کار سختی است و محل به محل و ساختمان به ساختمان متفاوت است.

به گزرش خبرگزاری برنا از سرخس، محمد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح پل سرخس در جمع خبرنگاران با بیان این که این طرح، پروژه محور است، افزود: اولین بار  نیز خود معاونت بورس این موضوع را مطرح کرد و قرار است ساز و کار  آن از طریق بورس مشخص شود این امر می تواند نقدینگی را در اختیار ساخت و ساز مسکن قرار دهد.

اسلامی با بیان این که در بخش مسکن سه اقدام  به شکل همزمان انجام می شود، در این باره توضیح داد: اولین اقدام شناسایی کسانی است که فاقد مسکن اند، در مرحله اول،  ثبت‌نام به اندازه زمینی که پیش‌بینی کرده بودیم انجام شد. در برخی مناطق در عرض یک ربع سایت بسته شد. در مرحله دوم این نقص را برطرف کرده و ثبت‌نام به شکل باز انجام شد که در این مرحله یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند، بعد از انجام غربالگری ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و تمام این افراد خانه دار خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز