رئیس‌کل دادگستری لرستان:

ورود زندانیان به زندان، با گرفتن تست کرونا همراه است / موافقت با با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۳۵۲۹
ورود زندانیان به زندان، با گرفتن تست کرونا  همراه است / موافقت با با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی
محمّد رزم گفت: با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛رزم  در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ۱۱۷ زندانی در سطح ۱۸ حوزه قضایی مشمول مرخصی پایان حبسی شدند این در حالی‌ است که چهار ماه مرخصی برای مقابله با کرونا برای آنان اعمال شده بود و با پایان یافتن حبس‌شان آزاد شدند.

او با اشاره به عفو و بخشش تعدادی از محکومان جرایم غیرعمد محاکم قضایی استان، گفت: با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی موافقت شد.

رزم  با اشاره به این‌که طبق بخش‌نامه ۳۰ فروردین قوّه قضائیه ،تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مرخصی ۱۷۸۹ زندانی تمدید شد.

او با تأکید بر این‌که ورود زندانیان با شرایط خاص و رعایت پُروتکل‌های بهداشتی همراه است، خاطر نشان کرد: ورود زندانیان به زندان، با گرفتن تست کرونا و رعایت اصول بهداشتی وزارت بهداشت همراه است.

رئیس‌ کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه ۱۲۵ نفر از زندانیان استان مشمول آزادی مشروط شدند، گفت: ۱۰ زندانی نیز شامل رأی نیمه‌ باز و نظام نیمه آزادی شدند این در حالی است که ۲۵ زندانی نیز مشمول مراقبت الکترونیک شدند.

او با اشاره به عفو و بخشش تعدادی از محکومان محاکم قضایی لرستان، افزود: با عفو ۲۴۴ زندانی لرستانی در کمیسیون مرکزی ملّی و استانی موافقت شد.

 رزم با اشاره به اینکه ۱۰۸ نفر از محکومان مالی دادخواست اعسار دادند ، یادآورشد: ۱۷ زندانی نیز شرایط تخفیف و تبدیل مجازات را داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز