در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلوگاه مطرح شد؛

کلبادی‌نژاد: نباید به‌جای جوانان تصمیم‌گیری کنیم/ ییلاقی اشرفی: مشارکت جوانان گلوگاه در مقابله با کرونا چشمگیر بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۲۱:۴۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۷۱۲۶
کلبادی‌نژاد: نباید به‌جای جوانان تصمیم‌گیری کنیم/ ییلاقی اشرفی: مشارکت جوانان گلوگاه در مقابله با کرونا چشمگیر بود
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلوگاه با حضور فرماندار این شهرستان و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ با حضور فریدون کلبادی نژاد، فرماندار گلوگاه، محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، جعفری، معاون فرماندار، رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولان گلوگاه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت اوقات فراغت جوانان و مسائل مربوط به حوزه جوانان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کلبادی‌نژاد در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه گفت: نباید ما به جای جوانان تصمیم‌گیری کنیم و معتقدم باید اجازه دهیم جوانان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باشند تا در مسیر توسعه قرار گیریم.

او ایجاد خانه جوانان در گلوگاه را مطالبه مهم جوانان شهرستان دانست و افزود: نقشه راه شهرستان باید در خانه جوانان ترسیم شود و باید بدانیم بیش از ۱۳ هزار جوان این شهرستان در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنند و یا علاقه‌مند به فعالیت در چه حوزه‌ای هستند.

کلبادی‌نژاد ضمن برشمردن ظرفیت‌های گلوگاه اظهار داشت: همه ما باید در موضوع جوانان به باورپذیری برسیم و جوانان هم باید روحیه مطالبه‌گری از مسئولان داشته باشند و در این مسیر حضور شخص آقای حسین‌زادگان و ییلاقی در اداره کل ورزش و جوانان برای ما یک فرصت است تا مطالبات حوزه جوانان را بهتر پیگیری نمائیم.

محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، نیز در این نشست با تمجید از موفقیت‌های جوانان شهرستان گلوگاه گفت: نمونه‌ها و مدل‌های موفقی از جوانان در این شهرستان داریم و در بحث تشکل‌های جوانان نیز فعالیت های بسیار خوبی را شاهد هستیم.

او با اعلام اینکه این شهرستان ۱۱ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان دارد تاکید کرد: هر چقدر جوانان را به سمت تشکیل سمن و فعالیت‌های اجتماعی سوق دهیم در پیشبرد برنامه‌ها و حضور جوانان موفق‌تر خواهیم بود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را مورد تاکید وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مدیرکل دانست و گفت: مطرح شدن، پیگیری و رفع مشکلات و معضلات جوانان در جلسات ستاد ساماندهی بسیار اهمیت دارد و از این رو تشکیل ۶ جلسه در سال و با حضور جوانان مورد انتظار است.

ییلاقی اشرفی مشارکت جوانان شهرستان گلوگاه در مقابله با بحران شیوع کرونا و نقش پررنگ در طرح همت جوانانه، کمک مومنانه را چشمگیر توصیف کرد و اظهار داشت: جوانان این شهرستان ثابت کردند مقاومت، همان مقاومت روزهای نخست انقلاب و جنگ تحمیلی است و حضور فرماندار محترم این شهرستان در کنار جوانان برای کمک به مردم نیز قابل تقدیر است.

او با اشاره به در پیش بودن تابستان و لزوم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نسل جوان افزود: تقاضای ما این است که مسئولان در همه شهرستان‌ها از موضوع بسیار مهم اوقات فراغت غافل نشوند که این مسئله می‌تواند آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه معرفی کسب و کارهای نوظهور (استارت آپ) را در بخش‌های شهری و روستایی مورد تاکید قرار داد و گفت: در حوزه تسهیلات جوانان، هم با مشارکت برخی از بانک های عامل اعتبارات خوبی پیش بینی شده و در این راستا ارتباط مستقیم تشکل‌های جوانان با ادارات ورزش و جوانان برای بهره‌مندی از تسهیلات طرح های ملی و اعتبارت آن می‌تواند تاثیرات خوبی در اشتغالزایی جوانان داشته باشد.

لازم به ذکر است جعفری، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه، نمایندگان سمن‌های جوانان و دیگر مسئولان حاضر در جلسه، درباره موضوعات، مطالبات و معضلات حوزه جوانان نکاتی را بیان داشتند.

photo_2020-06-18_22-14-20 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز