مدیرکل بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام :

آغاز پروازهای مسافری از ۴ تیرماه /۹۰ درصد خلبان های کشور مدرک خود را از فرودگاه پیام می گیرند

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۸۹۸۲
آغاز پروازهای مسافری از ۴ تیرماه /۹۰ درصد خلبان های کشور مدرک خود را از فرودگاه پیام می گیرند
مدیرکل بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام از آغاز پروازهای مسافری این فرودگاه خبردادو گفت: پروازهای مسافری این فرودگاه از چهارم تیرماه به مقصد اهواز از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهدی شیخ الاسلام عصر دوشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: دور جدید پروازهای مسافری فرودگاه پیام روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود وبراین اساس در شروع این فرایند پرواز کرج به اهواز و اهواز به کرج از روز چهارشنبه هفته جاری انجام می شود.

وی به برقراری پروازهای کرج به مشهد و بالعکس در روزهای جمعه و سه شنبه هر هفته اشاره کرد وگفت: پروازهای این فرودگاه در مقاصد اعلام شده به شکل هفتگی به مسافران خدمات ارائه می کنند.

مدیرکل بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام فرودگاه را یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه یافتگی شهرها عنوان کرد وگفت: فرودگاه پیام در گذشته برای پروازهای باری و آموزشی مورد استفاده بوده و با شروع دوباره پروازهای مسافری شاهد گامی مهم در توسعه فعالیت‌های پروازی آن خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در حوزه مسافری خدمات ارزنده‌ای به مسافران در پیام ارائه شود، بیان کرد: این فرودگاه علاوه بر اینکه منطقه‌ای بکر برای پروازهای آموزشی و کارگو است واحدهای صنعتی زیادی را در مجموعه اقتصادی خود جای داده است.

شیخ الاسلام تجهیزات و امکانات فرودگاهی در فرودگاه بین المللی پیام را با فرودگاه بین المللی امام خمینی برابر دانست و گفت: در برخی موارد تجهیزاتی پیشرفته‌تر از فرودگاه امام را داریم لذا تلاش داریم با مسافری شدن آن افزایش ظرفیت را در پیام رقم بزنیم و مردم نیز با توان این مجموعه بیشتر آشنا شوند.

وی در پایان گفت: حدود ۹۰ درصد از فارغ التحصیلان خلبانی در کشورمان از این فرودگاه مدرک خلبانی خود را دریافت می‌کنند و در برنامه‌های آتی تلاش داریم که این فرودگاه به بزرگترین مرکز تعمیر و نگهداری انواع هواپیما تبدیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز