حواشی ادامه دار گل ریحان/ بی پولی، تمرین را به تعطیلی کشاند

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۰۰۷۸
حواشی ادامه دار گل ریحان/ بی پولی، تمرین را به تعطیلی کشاند
تیم فوتبال گل ریحان البرز که به دلیل مسائل مالی و ناپدید شدن مدیرعامل پیشین خود چند هفته ای دیرتر از سایر تیم های لیگ یک تمرینات خود را از سر گرفت به نظر می رسید با ورود مدیرعامل جدید جانی تازه بگیرد و با نشاط بیشتری خود را آماده انجام دیدارهای حساس در 8 هفته پایانی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عصر روز چهارشنبه چهارم تیرماه اما شایعه ای در شهر پیچید که بازیکنان گل ریحان بدلیل نارضایتی از شرایط حاکم بر اردوی تیم در حالی تمرینات را تعطیل کرده و دست به اعتصاب زده اند که نماینده البرز 6 روز بعد در کرج باید از فجرسپاسی شیراز پذیرایی کند.

 

بدقولی ها خسته‌‌‌مان کرد و دست به اعتصاب زدیم!

سید محسن حسینی کاپیتان تیم گل ریحان البرز چهارشنبه شب در گفتگو با "برنامه تلوزیونی ورزش البرز" ضمن ابراز ناراحتی از فضای حاکم بر این تیم اظهار کرد: امروز و فردا و بدقولی مدیران بازیکنان را خسته کرد و همگی تصمیم گرفتیم تا روشن شدن تکلیف‌مان در تمرینات شرکت نکنیم.

وی با گلایه در خصوص نحوه پرداختی ها از سوی باشگاه گفت: ما هم باید به مانند بسیاری از تیم ها تا این لحظه حدود 80 درصد از قرارداد خود را دریافت می کردیم اما بنده بعنوان کاپیتان و بزرگتر تیم که بیشترین گل را هم این فصل برای گل ریحان به ثمر رسانده ام تنها 37 درصد از قراردادم را دریافت کرده ام.

بازیکن سابق تراکتورسازی تبریز ادامه داد: برای بازیکنان گل ریحان که نیم فصل را بدون باخت سپری کردند و بخت اول صعود به لیگ برتر به شمار می رفتند زیبنده نیست که در تمرین آب آشامیدنی نداشته باشند و این تنها بخشی از مشکلات گل ریحان است.

حسینی با بیان اینکه اگر وعده مدیران محقق نشود بازیکنان انگیزه ای برای تمرین ندارند گفت: هنوز هم معتقدم که روی کاغذ شانس صعود داریم و اگر بازیکنان به لحاظ مالی و امکاناتی شارژ شوند این تیم در هفته های پایانی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

روز پنجشنبه حساب بازیکنان شارژ می شود

رضایی مدیرعامل جدید گل ریحان پس از اتمام صحبت های بازیکن این تیم روی خط برنامه ورزش البرز آمد و گفت: مقرر شده روز پنجشنبه حساب بازیکنان شارژ شود و آن ها نباید تمرین را تعطیل می کردند.

وی ضمن تکذیب ادعای کاپیتان تیم گل ریحان خاطرنشان کرد: بدون شک بازیکنان تا این لحظه بیشتر از 37 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند.

مدیرعامل گل ریحان در پایان با بیان اینکه بزودی مشکلات تیم برطرف می شود تأکید کرد: شک نکنید حضوری پرقدرت مقابل فجرسپاسی خواهیم داشت و همچنان خود را یکی از شانس های صعود به لیگ برتر می دانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز