مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

جوانان لرستانی در بعد فرا ملی نقش آفرینی کنند / عملکرد بسیار فعال و درخشان جوانان در بحث کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۰۸۲۵
جوانان لرستانی در بعد فرا ملی نقش آفرینی کنند / عملکرد بسیار فعال و درخشان جوانان  در بحث کرونا
سید علی کریمی گفت: جوانان باید کاری کنند که مسئولان دست یاری به سوی آنها دراز کنند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان؛  کریمی در نشست با سازمانهای مردم نهاد جوانان استان ،اظهار کرد: جوانان باید با اقدامات شان کاری کنند که مسئولان به سوی آنها دست یاری دراز کنند.

اوافزود:  جوانان لرستانی با توجه قابلیت هایی که دارند می توانند در بعد فرا ملی حرف های زیادی در عرصه های گوناگون داشته باشند.

کریمی تصریح کرد:  برنامه ریزی حرف اول در موفقیت را می زند و باید با طراحی یک مدل مناسب به یک افق خوب برای جامعه هدف برسیم.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خاطر نشان کرد: جوانان باید با پتانسیل، توانایی و توانمندی که دارند خودشان را بیش از گذشته ثابت کنند و بتوانند نقش آفرینی کنند.

کریمی تاکید کرد: جوانان ما در عرصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی تاثیر گذاری بالایی دارند و می توانند با اعتماد بنفس بیشتری مسیر رو به رشد خود را طی کنند و پله های موفقیت را پشت سر خود بگذارند.

او بیان کرد: الحمدلله در بحران کرونا عملکرد بسیار فعال و درخشان جوانان باعث رضایت مندی جوانان شد و سمن های مردم نهاد ما در این حوزه علاوه بر فعالیت های میدانی خود در عرصه برگزاری کارگاه های مجازی، مشاوره، تلویزیون اینترنتی و فعالیت های تولیدی تاثیر گذاری بالایی دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان نیز  گفت: ورود به آسیب های اجتماعی توسط جوانان می تواند راه گشا باشد ولی باید اذعان کنیم که در این عرصه با توجه به گستردگی که دارد باید به صورت ملی تصمیم گیری شود.

کریمی گفت: هر اقدام جوانان در سطح جامعه باید تاثیر گذار باشد و بتوانند ابعاد گوناگون را مورد هدف خودشان قرار دهند تا شاهد رضایت مردم نیز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز