رئیس‌کل دادگستری لرستان هشدار داد:

زمین خواران شناسایی و تحت تعقیب قرار می گیرند / تشکیل کمیته اطلاعاتی در رابطه با زمین خواران

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۰۸۶۰
زمین خواران  شناسایی و تحت تعقیب قرار می گیرند /  تشکیل کمیته اطلاعاتی در رابطه با زمین خواران
محمد رزم گفت: متاسفانه برخی از اشخاص و افرادی که معروف و مشهور به زمین خواری هستند به املاک و اراضی آموزش و پرورش، منابع ملی، منابع طبیعی و اراضی دولتی دست اندازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛رزم دردیدار با  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان که به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای جامعه و مسئول تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان و مبدا تحول بسیار با اهمیت است، اظهارکرد: آموزش و پرورش متعلق به کل جامعه بوده و نیازمند به تعامل و کمک از ناحیه همه اقشار مختلف جامعه است و در واقع می توان گفت؛عملکرد پیشگیرانه آموزش و پرورش نقش بسزایی در کاهش جرایم دارد.

او با بیان اینکه در این جلسه که به منظور تبادل نظر و هم اندیشی بین شواری معاونین دادگستری لرستان و مدیرکل آموزش و پرورش تشکیل شد، حل مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آموزش و پرورش تجزیه و تحلیل شد، افزود: مقرر شد تمام اموال، اماکن و فضاهای آموزشی متعلق به آموزش و پرورش لرستان مستند سازی و نسبت به پیگیری صدور اسناد تک برگی این املاک از طریق اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اقدام شود.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد:  بمنظور تسریع در رسیدگی و فرآیند دادرسی،  تعدادی از شعب دادسرا، محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان شعب رسیدگی به پرونده ها ودعاوی آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.

رزم با اشاره به اینکه این هشدار را اعلام می کنم که متاسفانه برخی از اشخاص و افرادی که معروف و مشهور به زمین خواری هستند به املاک و اراضی آموزش و پرورش، منابع ملی، منابع طبیعی و اراضی دولتی دست اندازی می کنند، یادآورشد:کمیته اطلاعاتی در این رابطه تشکیل شده و این افراد شناسایی و تحت تعقیب قرار می گیرند.

اوبا تاکید بر اینکه افرادی که به هر عنوانی اراضی دولتی و منابع ملی را به صورت غیرمجاز تصرف کنند یا بخواهند در اراضی ملی و متعلق به دولت تغییر کاربری ایجاد کنند توسط دادسرای عمومی و انقلاب مربوطه تعقیب و با شدت مجازات می شوند،  گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری و تاکید رئیس محترم قوه قضاییه، با شدت و قاطعیت با زمین خواران برخورد خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز