رییس دانشگاه لرستان مطرح کرد:

تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت گسترش همکاری‌های پژوهشی بین دانشگاه لرستان و دادگستری استان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۰۹۱۷
تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت گسترش همکاری‌های  پژوهشی بین دانشگاه لرستان و دادگستری استان
خسرو عزیزی گفت: همکاری بین دانشگاه لرستان و دادگستری استان در راستای اثرگذاری دانشگاه در رفع مشکلات و چالش‌های استان بایستی بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزی در دیدار  با رئیس کل دادگستری لرستان و مسئولان قضایی استان که  به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام گرفته بودضمن تبریک فرارسیدن هفته قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه به ویژه شهید آیت‌اله بهشتی، اظهارکرد:دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلفی در بخش هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند به رفع مشکلات استان، کمک نماید.

اوافزود:برای مثال، در رشته‌های تحصیلی همچون حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی، همکاری بین دادگستری استان و دانشگاه لرستان در جهت مشارکت هرچه بیشتر دانشگاهیان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و... بایستی گسترش یابد.

عزیزی تصریح کرد:رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، ارتقای شاخص‌ها ذیل مفهوم دانشگاه جامعه‌محور است و دانشگاه جامعه‌محور دانشگاهی است که هرچه بیشتر، مسئله‌محور بوده و اثرگذاری بیشتری در رفع مشکلات و چالش‌های استانی داشته باشد.

او گفت: تلاش ما این بوده است که همکاری‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه لرستان و بخش‌های مختلف جامعه از جمله دستگاه‌های اجرایی، قوه قضاییه و بخش خصوصی استان با هدف کمک هرچه بهتر و بیشتر برای رفع مشکلات استان، افزایش یابد.

رئیس دانشگاه لرستان خاطر نشان کرد: از هرگونه همکاری‌های مختلف بین دانشگاه لرستان و دادگستری استان استقبال می‌کنیم.

خسرو عزیزی همچنین  بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت گسترش همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه لرستان و دادگستری استان تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز