استاندار لرستان :

لرستان همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد / تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در لرستان رو به افزایش است / تلاش برای کاهش بیشتر قیمت ماسک ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۱۳۹۸
لرستان همچنان  در وضعیت  هشدار قرار دارد  /  تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در لرستان  رو به افزایش است / تلاش برای کاهش بیشتر قیمت ماسک ادامه دارد
سید موسی خادمی گفت : تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در چند روز اخیر رو به افزایش است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی با محوریت آخرین وضعیت بیماری در کشور برگزار شد، اظهار کرد:علی‌رغم اعلام نشدن نام لرستان به عنوان استان در وضعیت قرمز، اما بر اساس آمار مبتلایان، کماکان در وضعیت هشدار قرار داریم .

اوافزود: در چند روز اخیر علاوه بر مبتلایان، شاهد افزایش تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان بوده ایم که لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط مردم ضرورت بیشتری پیدا می کند .

 خادمی  با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک، تصریح کرد: ماسک به عنوان بهترین راه حل پیشگیری از بیماری در دستور کار مردم باشد .

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در زمینه تولید و عرضه ارزان قیمت این کالا از هفته گذشته تا کنون اقدامات خوبی انجام گرفته که منجر به کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت آن شده و تلاش برای کاهش بیشتر قیمت ماسک ادامه دارد .

 خادمی  گفت : علاوه بر استفاده از ماسک، رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در تجمعات به عنوان مهمترین راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا به مردم توصیه می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز