مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد:

باشگاه ها باید تمام پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند / برخورد جدی با باشگاه های متخلف

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۳۴۸۱
باشگاه ها باید تمام پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند / برخورد جدی با باشگاه های متخلف
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با تأکید بر این که باشگاه ها می بایست تمام پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند ، از برخورد جدی و قانونی با باشگاههایی که نسبت به این مقوله بی تفاوت و متخلف باشند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرزاظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا در راه مقابله با این بیماری نقشی اثرگذار در سطح استان داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه به همت مجموعه اداره کل، هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد این مهم محقق شد و توانستیم به نحو احسن در کنار سایر دستگاه ها و گروه های جهادی به مردم استان خدمت رسانی کنیم.

غفرانی سلامت جامعه، مردم و ورزشکاران را اولویت تمام برنامه های ورزش و جوانان دانست و عنوان کرد: ورزش و جوانان مانند سایر حوزه ها در این خصوص تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی بوده و کاملا در راستای قوانین مصوب حرکت کرده است.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی تعدادی از رشته های ورزشی گفت: این بازگشایی ها بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و باشگاه ها موظفند به طور کامل و دقیق به این مهم توجه داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد: باشگاه ها می بایست تمام پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند و تمام شرایطی که ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی اعم از دریافت فرم های لازم مانند فرم خود اظهاری ورزشکاران و ... را انجام دهند.

وی با بیان این که  با توجه به هشدارهای داده شده ممکن است وضعیت کرونا در استان البرز مانند بعضی از استانها طی روزهای آتی به مرز شرایط بحرانی برسد  تصریح کرد: با باشگاه هایی که اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به عنوان متخلف برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت و هیچ گونه اغماضی در این خصوص که با جان و سلامت مردم و ورزشکاران در ارتباط است، نخواهیم داشت.

غفرانی با اشاره این که  استفاده از ماسک برای کارکنان باشگاه ها و ورزشکاران الزامی است  خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دستان بهترین، راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای مقابله با ویروس کرونا است و در شرایط کنونی استفاده از ماسک باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز