سرمربی تیم شهدای رزکان البرز:

برای انتقام از شهرداری بندرعباس آماده ایم/ شهدای رزکان را به ایران معرفی می کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۴۲۲۰
برای انتقام از شهرداری بندرعباس آماده ایم/ شهدای رزکان را به ایران معرفی می کنیم
سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در خصوص آخرین وضعیت این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم کشور گفت: خوشبختانه تمرینات و دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای حضور پرقدرت در هفته بیست و دوم و نیز انتقام از شهرداری بندرعباس در کرج آماده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محسن کریمی جمعه شب در برنامه تلوزیونی ورزش البرز اظهار کرد: در لیگ دسته دو رقابت بین تیم ها بسیار بالا است و شهدای رزکان با پیروزی مقابل تیم های مدعی می تواند خود را در جمع مدعیان صعود به لیگ یک بداند.

وی ضمن ابراز خرسندی از خریدهای این تیم در تعطیلات نیم فصل گفت: ما در نیم فصل اول در هر بازی موقعیت های زیادی خلق می کردیم و به لحاظ کیفی چیزی کم از تیم های باتجربه لیگ دو نداشتیم اما متأسفانه با بی دقتی توپ های‌ ما وارد دروازه نمی شد که این موضوع در مقاطعی از فصل ما را خسته کرده بود.

سرمربی شهدای رزکان تصریح کرد: فرهاد خیرخواه و علی امیری دو بازیکن خوب و باتجربه ای بودند که نیم فصل به جمع ما اضافه شدند و در دیدارهای تدارکاتی اخیر عملکرد فوق العاده ای داشتند.

کریمی با بیان اینکه می خواهیم شهدای رزکان را به ایران معرفی کنیم گفت: این تیم برای مردم کرج و به نام شهدای رزکان است که از صفر و لیگ های استانی شروع کرد و پس بارها زمین خوردن توانست روی پای خود بایستد و در قامت تیمی قابل احترام در لیگ دو عرض اندام کند.

وی عنوان کرد: سال های قبل از صعود به لیگ دو در جام حذفی برای دیدار با گسترش فولاد به تبریز رفته بودیم و آن ها از اینکه با ما باید بازی می کردند متعجب بوند و حتی اسم تیم ما را نمی توانستند تلفظ کنند. ما نیز همان جا تصمیم گرفتیم تا روزی این تیم را به ایران معرفی کنیم و برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز