خلق جلوه‌های ایثار و همدلی با همت بنیاد احسان در ایام کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۴۸۱۹
خلق جلوه‌های ایثار و همدلی با همت بنیاد احسان در ایام کرونا
مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از کمک‌های انسان‌دوستانه بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبنی بر اهدای پک‌های خوراکی به پرسنل و بیماران بخش کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر بهرام کندایی با اشاره به تشریح اقدامات و کمک‌های انسان‌دوستانه بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحران کرونا اظهار کرد: این بنیاد ۲۵ هزار بطری آب معدنی و ۱۰ هزار بسته بیسکویت برای پرسنل و بیماران بخش‌ کرونا در بیمارستان‌های استان اهداء کرده‌اند.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه ادوار در زمینه توسعه و پیشرفت کشور گام‌های مثبتی برداشته و امروز هم در این روزگار کرونایی با تأمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای مردم و اقلام خوراکی جهت کادر درمانی به جنگ با این ویروس کشنده برخاسته است.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و مساعدت از پرسنل درمانی یکی از نهادهای فعال در حوزه کمک به مردم و دانشگاه علوم پزشکی در ایام کرونا است.

دکتر کندایی با بیان اینکه شکست کرونا مستلزم کار جهادی است، افزود: بنیاد احسان در کمک‌های مؤمنانه جلوه‌های زیبایی از سرمایه معنوی مردم را به نمایش گذاشتند.

وی ضمن قدردانی و پاسداشت از کمک‌های مؤمنانه، اقدامات این بنیاد را ستودنی اعلام کرد و ادامه داد: امید است بعد از غلبه بر بحران کرونا در آینده نیز شاهد تداوم شکل‌گیری، توسعه و تعامل این بنیاد در حوزه سلامت باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز