معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد :

فاصله گذاری اجتماعی مهمترین راهکار مقابله با کرونا ویروس

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۵۸۱۹
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی گفت : استفاده از ماسک در کلیه اماکن سرپوشیده کوچک و بزرگ و فضاها و معابر باز پر تراکم الزامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر شهاب معینی مستوفی اظهار کرد:رعایت فاصله گذاری فیزیکی در صف ها، مراکز خرید و هرگونه اجتماعات مردمی به طوری که حداقل فاصله یک متر از اطرافیان باید  حفظ شود را مورد تاکید قرارددارد.

وی رعایت سقف ظرفیت فضاهای دفاتر خدمات عمومی،خصوصی، رستوران ها،وسایل نقلیه عمومی و ... را به طوری که حداقل فاصله یک متر میان افراد رعایت شود امری ضروری دانست  و ازتمامی مسئولین و مدیران مراکز ارائه دهنده خدمات در بخش های دولتی، خصوصی و خیریه خواست، تمهیدات اجرای صحیح فاصله گذاری اجتماعی را فراهم کنند.

 وی استفاده از روش های ارتباط از راه دور و سامانه های نوبت دهی را در کاهش تجمع مردم بسیار موثر دانست و مسئولین را در بکارگیری این راهکارها و کاهش تجمع برای دریافت خدمات فراخواند.

رئیس مرکز بهداشت استان البرز ، هرگونه اجتماع انسانی را  مهمترین راه انتقال ویروس برشمرد و از شهروندان گرامی خواست که برای حفظ جان خود و عزیزان شان فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز