استاندار خبر داد :

تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در ایلام

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۷۰۱۳
تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در ایلام
استاندار ایلام گفت: محدودیت های کرونایی که بدلیل قرار گرفتن این استان در وضعیت قرمز از هفته گذشته اعمال شده بود یک هفته دیگر تمدید می شود.

به گزارش برنا از ایلام :قاسم سلیمانی استاندار ایلام در خصوص محدودیت های کرونایی اظهار داشت: بر این اساس آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه ای، باشگاه های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع های مناطق قرمز ایلام یک هفته دیگر تعطیل هستند و برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش ها و گردهمایی ادارات ممنوع است.

اوتاکید کرد: همچنین با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در این استان، زدن ماسک در همه اماکن عمومی اجباری است و ادارات به ارباب رجوع بدون ماسک خدمات نمی دهند.

استاندار ایلام یادآور شد: همه جلسات دستگاه ها باید به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تا اطلاع بعدی سینما، پارک ها،  موزه ها و ورزشگاه ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه های زنانه و مردانه تعطیل می شوند.

او اظهار کرد: همچنین تا اطلاع بعدی مساجد و مصلی ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز استان ممنوع است.

استاندار ایلام گفت: بازاریان و اصناف و مردم حاضر در بازار بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

سلیمانی دشتکی افزود: درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه ها در چاپخانه ها ممنوع است و تا اطلاع بعدی ادارات، سازمان ها و نهادها نباید در هیچ مراسم جمعیتی شرکت کنند.

او تاکید کرد: تمامی مصوبات از همین لحظه لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد و کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز