مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خبرداد:

خرید بیش از ۱۰۵هزار تن گندم از کشاورزان لرستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۷۶۰۸
خرید بیش از ۱۰۵هزار تن گندم از کشاورزان لرستان
حجت اله بیرانوند گفت: تاکنون خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ بیرانوند در این خصوص به رسانه ها ، اظهار کرد: از خرداد شروع فصل خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان لرستان تاکنون نزدیک به 105 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله در سطح استان شد.

او افزود: ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان لرستانی 250 میلیارد تومان می باشد که با پیگیری های بعمل آمده تاکنون بیش از 186 میلیارد تومان به حساب آنها واریز و مابقی مطالبات نیز برای پرداخت در اختیار بانک کشاورزی قرار داده شد.

بیرانوند تصریح کرد: تاکنون خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10درصد افزایش داشته است.

اوگفت: 25مرکز شامل مراکز خرید ملکی و کارخانه های آرد سازی و سیلوهای بخش خصوصی و تعدادی از مراکز تعاونی روستایی جهت خرید محصول گندم در استان لرستان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و در حال انجام عملیات خرید تضمینی می باشند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان خاطر نشان کرد: خرید گندم تنها از کشاورزان و خدمات دهندگانی صورت می گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده است صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز