مدیرعامل باشگاه گل ریحان :

نشستی سازنده با مدیر کل ورزش البرز داشتیم / گل ریحان متعلق به همه البرزی ها است

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۲۷۶۳۹
نشستی سازنده با مدیر کل ورزش البرز داشتیم / گل ریحان متعلق به همه البرزی ها است
مدیرعامل باشگاه گل ریحان با اشاره به نشست سازنده خود با مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: حمایت های متولی اول ورزش استان قوت قلبی برای این باشگاه در ادامه مسابقات لیگ یک است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا رضایی اظهار کرد: با توجه به تحولات باشگاه گل ریحان و برخی حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر نشستی مشترک با مدیرکل ورزش وجوانان استان داشتیم ودر خصوص شرایط باشگاه و نحوه فعالیت در استان البرز بحث وتبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه خروجی این نشست می تواند به این باشگاه در ادامه فصل کمک شایانی کند گفت: رویکرد اداره کل ورزش وجوانان استان و شخص آقای دکتر غفرانی بسیار سازنده است و قطعا با این رویکرد باشگاه گل ریحان با انگیزه و توانی دوچندان برای فعالیت در ورزش البرز و سرمایه گذاری بر روی جوانان و نوجوانان گام خواهد برداشت.

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز با اشاره به میزبانی بازی های خانگی تا پایان فصل گفت: با همراهی مسئولان ورزش استان شرایط برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و انجام بدون مشکل بازی های خانگی مهیا شده است و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.

رضایی با اشاره به حواشی روزهای اخیر این باشگاه در خصوص تغییرات کادرفنی گفت: باشگاه به این جمع بندی رسید تا برای ادامه بازیها تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کند و انتخاب میثم منیعی نیز با بررسی همه جانبه صورت گرفت و توقع داریم به این تصمیم باشگاه از سوی رسانه ها و اهالی فوتبال احترام گذاشته شود.

وی با تاکید براینکه باشگاه گل ریحان به دنبال تعامل و هم افزایی با مجموعه استان البرز است گفت: این تیم متعلق به البرز است و نفع هرگونه حمایت و پشتیبانی از باشگاه گل ریحان در نهایت به سود جوانان این شهر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز