آیت‌الله محمدی لائینی تاکید کرد:

لزوم تسریع در اقدامات برای ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب الزمان (عج) شهدای بخش چهاردانگه ساری

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۷۷۲۰
لزوم تسریع در اقدامات برای ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب الزمان (عج) شهدای بخش چهاردانگه ساری
آیت‌الله محمدی لائینی بر لزوم تسریع در اقدامات برای ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب الزمان (عج) شهدای بخش چهاردانگه ساری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران، در دیدار با امام جمعه کیاسر و برخی از مسئولان استانی در خصوص مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب‌الزمان (عج) شهدای بخش چهاردانگه ساری، اظهار کرد: زحمات هیأت امنا با توجه به گرانی مواد و مصالح زیاد است، بهتر است هر چه زودتر اقدامات لازم برای ساخت مجتمع صورت بگیرد.

او تاکید کرد: ما باید ساختمان مجتمع را بر اساس اهدافی که مشخص شده بسازیم، امیدواریم تا تابستان سال بعد بهره‌برداری فرهنگی تا هر مقداری انجام در خصوص مهدویت باید بگویم که هدف دولت آرمانی حضرت مهدی (عج) پنج الی 6 اصل دارد که اصلی‌ترین آن نشر توحید‌ و پیوند با خداوند است.

آیت‌الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: ما باید از قاطعانه‌ترین راه را برای شناخت خدا استفاده کنیم، باید انواع گروه‌های منحرف که دعوت به غیر خدا می‌کنند شناسایی شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران اذعان داشت: باید از طریق اهل بیت علیه السلام مردم را با خدا آشنا کنیم، متاسفانه برخی از مسئولان ما که ادعای اسلام دارند به بدترین شکل کار می‌کنند و با ایجاد فساد همه چیز را زیر سوال بردند.

امام جمعه ساری بیان داشت: ما اگر خودمان درست باشیم آن‌ها نمی‌توانند کاری بکنند باید راه را از طریق اهل بیت روشن کرد و تمام تلاش خودتان را برای پیدا کردن بانیان انجام دهید، همه دست اندرکار باشند، چون این مجتمع برای اسلام و برای امام زمان است.

photo_2020-07-11_14-22-02

photo_2020-07-11_14-22-41

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز