اولین نشست کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت کردستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۹۱۶۷
اولین نشست کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت کردستان
اولین نشست کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین نشست کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت  با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره سلامت استان و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات اداره کل آموزش پرورش کردستان برگزار شد.

در این نشست افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا و سناریو های مختلف برای بازگشایی مدارس، گفت: حوزه سلامت و بهداشت در معرض آزمون و شرایط ویژه ای قرار گرفته است و بایستی با استفاده از تمام ظرفیت های درون و برون دستگاهی، زمینه حفظ سلامت دانش آموزان و نیز رفع دغدغه و نگرانی های خانواده ها برای حضور فرزندانشان در محیط مدرسه را فراهم کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان ضمن تشکر از اقدامات مطلوب مراقبین سلامت طی پنج ماه گذشته از طریق فضای مجازی و در راستای آموزش و اطلاع رسانی به خانواده ها و دانش آموزان در رابطه با مقابله با بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: بایستی هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری، در آغاز سال تحصیلی، آمادگی دانش آموزان و مدارس را در مقابله با این بیماری ارتقا دهیم.

وی هدف از تشکیل این کارگروه را تصمیم سازی و کارسازی نظرات و دیدگاه های مراقبین سلامت از سطح ستاد تا کف مدرسه عنوان کرد و گفت: جلسات بعدی این کارگروه به صورت مجازی و یا حضوری بایستی به صورت منسجم و هدفمند دنبال شود.

خوش گوار افزود: بحث های مهم حوزه سلامت و بهداشت مدارس در قالب کمیته هایی تحت عنوان بهداشت فردی، بهداشت محیط، آموزش همکاران، تغذیه، بهداشت روان و ذیل این کارگروه تعریف می شود و در بازه های زمانی مختلف، مباحث و موضوعات مرتبط با کمیته ها به شور و تبادل نظر اعضا گذاشته خواهد شد تا از رهاورد آن نسخه ای واحد و محتوایی مدوّن شده و هماهنگ برای مدارس تهیه شود.

در ادامه این جلسه نادر منصوری رئیس اداره سلامت به تشریح و تبیین چگونگی فعالیت کارگروه پرداخت و داشتن تعهد، مسئولیت پذیری، تخصص و اهمیت موضوع را از الزامات اعضای کارگروه برشمرد.

همچنین سایر اعضای کارگروه، دیدگاه ها و نظرات خود را در رابطه با تشکیل کارگروه و چگونگی برگزاری جلسات آتی عنوان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز