معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل:

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل دو سال دیگر به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۹۲۳۳
بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل دو سال دیگر به بهره برداری می رسد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت:بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده اردبیل با پیگری های انجام شده و تامین اعتبار لازم تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا،فرزاد قلندری در جریان بازدید از محل پروژه بیمارستان نجف زاده اظهار کرد: طرح این بیمارستان از ۲۵۰ تخت خواب به ۵۰۰ تخت خواب افزایش یافته و نقشه های کلی آن نیاز به اصلاح از سوی وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری و پیمانکار پروژه داشته که در چند روز آینده سرعت کار و عملیات اجرایی افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه طرح و اصلاح نهایی نقشه های اجرایی ابلاغ شد، افزود: طرح بیمارستان از ۲۵۰ تختخوابی به ۵۰۰ تختخوابی افزایش یافته و نیاز به تغییر و اصلاح نقشه داشت که خوشبختانه در اسرع وقت انجام شده و از سوی سازمان مجری پروژه عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده با قوت بیشتر در طی چند روز آینده ادامه می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: ۳۰۰میلیارد تومان هزینه ساخت این پروژه از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان اردبیل و از منابع وزارت راه و شهرسازی تامین می شود.

وی گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از محل سفر و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر از منابع وزارت راه و شهرسازی برای این پروژه تامین شده است‌.

فرزاد قلندری ساخت این بیمارستان را برای استان ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه نیاز اردبیل به تخت های بیمارستانی در بخش های تخصصی زیاد است، بنابرین احداث بیمارستان حداقل۵۰۰ تخت خوابی در این استان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: استانداری اردبیل جهت تامین منابع و تسریع در روند اجرا نهایت تلاش خود را خواهد کرد ،این پروژه حداقل تا دو سال آینده افتتاح و در اختیار شهروندان و کادر پزشکی استان قرار گیرد‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز