سجاد انوشیروانی:

رشد ۱۱ صدم مترمربعی سرانه ورزشی استان اردبیل

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۹۷۰۹
رشد ۱۱ صدم مترمربعی سرانه ورزشی استان اردبیل
سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از رشد 11 صدم مترمربعی سرانه ورزشی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص افزایش سرانه ورزشی استان اردبیل در دولت یازدهم و دوازدهم گفت: با روی کار آمدن دولت در این دو دوره سرانه ورزشی استان اردبیل از 43 صدم مترمربع به 54 صدم مترمربع افزایش داشته است که سرانه ورزشی استان اردبیل 11 صدم مترمربع افزایش داشته است.
انوشیروانی در خصوص تعداد افتتاح و بازسازی سالنهای ورزشی اضافه کرد : 23 مکان ورزشی در طول این دوره با 19992 متر مربع متراژ فضاهای ورزشی استان از قبیل (سالن ورندق در خلخال، سالن تکله در پارس آباد، سالن کوثر علیا در کوثر، سالن شهرک کوثر در اردبیل، سالن روستای نقدی در مشگین شهر، سالن روستای نوشهر در اردبیل، سالن روستای مرنی در نمین، خانع کشتی در سرعین، سالن روستای دیزج در گرمی، سالن روستای سنگ آباد در کوثر، سالن آراللو در اردبیل افتتاح و بازسازی شدند.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل همچنین در خصوص واگذاری سالن ها و اماکن ورزشی از طریق ماده 27 به بخش خصوص اضافه کرد: استان اردبیل در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی یکی از استانهای پیش قدم است که در راستای بازسازی و به سازی توانست با همکاری بخش خصوصی اماکنی هم چون استخر شهرستان مشگین شهر، استخر شهید رجایی در اردبیل، استخر شهرستان خلخال، سالن شهدای شام اسبی و..... از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار کند.
او افزود: در سال 99 چند پروژه ورزشی نیمه تمام مانند سالن سرپوشیده دو ومیدانی، زمین چمن گرمی و مشگین شهر ، سالن وزنه برداری و سالن اسکیت در استان وجود دارد که تلاش خواهیم کرد که این سالنها را با تامین اعتبار ات لازم به اتمام برسانیم و تحویل جامعه ورزش جوانان دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز