رئیس مجمع جوانان استان یزد:

در برنامه‌های هفته ازدواج به دنبال ایجاد فضای تازه و گفتگوی صمیمی هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۱۵۴۹
در برنامه‌های هفته ازدواج به دنبال ایجاد فضای تازه و گفتگوی صمیمی هستیم
رئیس مجمع جوانان استان یزد ضمن اشاره به برنامه‌های مجمع جوانان در استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در بررسی آسیب‌های اجتماعی و خانواده، گفت: شیوع بیماری کرونا بیش از پیش طرفیت استفاده از برنامه های فضای مجازی در جهت آموزش همگانی را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهنام خواجه‌امینیان" رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تشریح چگونگی تولید ویژه برنامه‌ی اینترنتی "پیوند آسمانی" گفت: در این برنامه‌ها تلاش داریم تا با همفکری و همراهی کارشناسان شاخص استان در حوزه خانواده و ازدواج، از قالب کلیشه‌های معمول گفتگوی خارج و به موضوعات تخصصی‌تر ولی در عین حال مناسب برای ارائه به عموم مردم بپردازیم.

خواجه امینیان در ادامه صحبت‌های خود، افزود: در این برنامه و در کنار آیتم‌های گفتگو محور میان کارشناسان، تلاش داریم تا از ظرفیت زبان هنر نمایش به شکلی تازه درجهت تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی استفاده و بهره ببریم.

رئیس مجمع جوانان استان یزد همچنین تصریح کرد: در تولید ویژه برنامه "پیوند آسمانی" از ظرفیت‌های کارشناسی و هنری چند سازمان‌مردم نهاد موفق استان استفاده و بهره خواهیم برد.

وی با عنوان اینکه از زمان تحویل مجمع تلاش کرده‌ایم تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم راه ارتباطی و استفاده از ظرفیت‌ همه سازمان‌های مردم نهاد را مهیا کنیم، تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا بیش از پیش طرفیت استفاده از برنامه های فضای مجازی در جهت آموزش همگانی مشخص شد و در همین راستا در نظر داریم تا با حمایت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان ویژه برنامه‌های مجازی حوزه جوانان را با ظرفیت و بهره‌گیری همه سازمان‌های مردم نهاد استان تهیه و تولید کنیم.

خواجه امینیان همچنین در سخنان خود ابراز امیدواری کرد با همکاری و راهنمایی کارشناسان و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، تولید این برنامه در طول سال و با جدول زمانی مشخص بعد از هفته ازدواج و در جدول زمانی مشخص ادامه پیدا کند.

گفتنی‌ست ویژه برنامه اینترنتی "پیوند آسمانی" ویژه هفته ازدواج به سفارش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد تولید و درایام هفته ازدواج و خانواده از فضای مجازی پخش می‌گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز