معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

حفظ امنیت جانی و برقراری آسایش مردم در جاده‌های مازندران

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۲۴۹۴
حفظ امنیت جانی و برقراری آسایش مردم در جاده‌های مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: جانمایی دوربرگردان‌های استان باید به بهترین شکل مهندسی انجام شود تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ مهدی رازجویان در جلسه شورای ترافیک استان مازندران، با تاکید بر اینکه توسعه متوازن باید در اجرای پروژه‌های ترافیکی دیده شود، اظهار داشت: استانداردسازی پل‌های عابر پیاده جهت افزایش استفاده مردم از آنها و کاهش آمار تصادفات ضروری است.

او تصریح کرد: شهرداری‌ها و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بحث احداث پل‌های عابر پیاده و استانداردسازی آنها ، اولویت‌بندی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: وظیفه شهرداری‌ها و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حفظ امنیت جانی مردم و برقراری آسایش آنها در جاده‌هاست.

رازجویان با اشاره به گردشگر‌پذیر بودن استان مازندران، اظهار داشت: بخش عمده ترافیک‌های ایجاد شده در جاده‌های مازندران به دلیل حضور مسافرین و گردشگران است لذا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌بایست نسبت به بهسازی و ایمنی جاده‌ها و مسیرهایی که متولی‌گری آنها را بر عهده دارد، اقدام کند.

photo_2020-07-21_12-15-32

photo_2020-07-21_12-15-50

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز