مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خبر داد:

۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از محلات دگایران سنندج آسفالت و بهسازی شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۲۴۹۹
۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از محلات دگایران سنندج آسفالت و بهسازی شد
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: با یک هزار و 150 تن آسفالت، 8 هزار و 500 مترمربع از معابر و محلات دگایران آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیر شهرداری منطقه سه گفت: محلات دگایران آسفالت و بهسازی شد و در راستای بهسازی معابر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عملیات آسفالت و بهسازی معابر و محلات دگایران در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

 فواد کریمی اظهار داشت: در تیرماه امسال  با 1700 تن آسفالت 11 هزار مترمربع از معابر  شهرک نگار و محوطه کودکان استثنایی آسفالت و بهسازی شد.

وی اعلام کرد: پس از اتمام عملیات بهسازی شهرک نگار با یک هزار و 150 تن آسفالت، 8 هزار و 500 مترمربع از معابر و محلات دگایران نیز آسفالت و بهسازی شد.

کریمی خاطرنشان کرد: یک هزار و 650 متر مکعب خاکبرداری، دو لایه بیس به متراژ یک هزار و 300 مترمکعب، اجرای عملیات هدایت آب های سطحی و اجرای یک هزار متر نهر از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده برای انجام و تکمیل عملیات آسفالت و بهسازی محلات دگایران بوده است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج  اعلام کرد: عملیات تسطیح و آماده سازی محوطه آپارتمانیهای بنیاد مسکن هم در دگایران هم در حال اجرا است که بزودی این مسیر نیز آسفالت و بهسازی می شود.

IMG_2733

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز