استاندار یزد:

برای ترویج نماز از ظرفیت نرم‌افزارها و اپلیکشن ها استفاده شود

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۲۶۵۰
برای ترویج نماز از ظرفیت نرم‌افزارها و اپلیکشن ها استفاده شود
استاندار یزد با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به فرهنگ اقامه نماز بین اقشار مختلف جامعه گفت:‌ استفاده از ظرفیت نرم افزاری و اپلیکیشن‌ها برای ترویج مسائل دینی به ویژه نماز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «محمدعلی طالبی» با اشاره به ضرورت آسیب شناسی اقدامات و کارهای انجام شده در حوزه ترویج نماز، اظهار کرد: با وجود همه  سازکارها، حمایت‌ها و البته برخی کسری‌ها، لازم است بررسی کنیم چه قدر توانسته‌ایم در ترویج فرهنگ نماز موفق شویم و در ادامه ضمن آشنایی با نقاط ضعف و قوت، به فعالیت در بخش های ضروری‌تر بپردازیم.

وی افزود: دانش‌آموزان به عنوان قشر مهم، اثرپذیری بهتری در فعالیت‌ها دارند، بنابراین باید بر روی آنها کار درست انجام دهیم، البته کارمندان سازمان ها هم مخاطب های خوبی برای اجرای طرح های ترویجی امر نماز در ستاد اقامه نماز هستند.

استاندار یزد اجرای فعالیت های نرم افزاری از سخت افزاری را یکی از موثرترین راهکارهای ترویج فرهنگ نماز در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در امر ترویج نماز  باید به سمت فعالیت های نرم افزاری و اپلیکیشن حرکت کنیم.

 طالبی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و کارشناسی می‌توانم علاوه بر ارزیابی وضعیت استان، کارها را بر اساس برنامه مشخص به جلو هدایت و متناسب با وظایف از ادارات انتظار همکاری داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز