معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان کلاردشت

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۳۶۰۸
لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان کلاردشت
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به حضور گسترده گردشگران در کلاردشت ، این شهرستان باید در مباحث مختلف مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مهدی رازجویان در جلسه بررسی و پیگیری پروژه‌های عمرانی کلاردشت، این شهرستان را یکی از شهرهای گردشگرپذیر شمال کشور دانست و افزود: شهرستان کلاردشت باید به جایگاه واقعی خود برسد تا خدمات مطلوب‌تری به مردم و مسافرین ارائه دهد.

او با بیان اینکه با توجه به اقدامات توسعه‌ای و مثبت اخیری که در کلاردشت صورت گرفته، امیدواریم شاهد حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در این شهرستان باشیم‌، تصریح کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد جدی با متخلفین در شهرستان کلاردشت ادامه یابد.

معاون استاندار مازندران بر تسریع اتمام عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید فرمانداری کلاردشت تاکید کرد و اظهار داشت: این ساختمان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیاز است اداره کل راه و شهرسازی اقدامات اساسی برای اتمام هر چه زودتر آن انجام دهد.

رازجویان افزود: حوزه راهسازی شهرستان کلاردشت نیاز به مدیریت بهتری دارد تا راه‌های این شهرستان بهسازی و توسعه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره بر اهمیت احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان کلاردشت ، گفت: میزان سرانه‌ فرهنگی و تفریحی این شهرستان با احداث مجتمع فرهنگی، افزایش و به سطح قابل قبولی خواهد رسید.

رازجویان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان کلاردشت به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران باید توسعه یابد، افزود: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در نهایت موجب ایجاد آرامش و آسایش بیشتری برای مردم این شهرستان می‌شود.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: شهرستان‌های غرب استان مازندران در ایام اخر هفته دارای جمعیت چند برابری می‌شوند لذا این شهرستان‌ها جهت توسعه زیرساخت‌ها نیاز به اعتبارات ملی بیشتری دارد.

او ادامه داد: حضور گردشگران را باید به عنوان یک پتانسل اقتصادی دید و با یک نگاه و برنامه بلندمدت می‌توان از این پتانسیل برای توسعه بیشتر کلاردشت و افزایش رونق اقتصادی مردم آنجا استفاده کرد.

photo_2020-07-23_18-03-26

photo_2020-07-23_18-03-39

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز