معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز تشریح کرد:

دستورالعمل‌هایی که در ایام شیوع کرونا باید در خودرو رعایت کنید

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۴۰۶۲
دستورالعمل‌هایی که در ایام شیوع کرونا باید در خودرو رعایت کنید
معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز توضیحاتی را برای رعایت نکات بهداشتی به‌منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا در خودرو ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر تیزویر با اشاره به این‌که استفاده از سیستم تهویه در خودروها در نظر گرفته شود، گفت‌: استفاده از ماسک برای راننده و سرنشینان ضروری است.

 وی با بیان این که خودرو بدون شیشه باز شونده، کولر و سیستم تهویه باید  مورد بررسی قرار گیرد تا به صورت مناسبی کار کند گفت:  با توجه به گرم شدن هوا، سرنشینان از ماسک استفاده کنند و تهویه کافی فراهم شود.

دکتر تیزویر افزود: حتی الامکان از روش های چرخش داخلی هوا استفاده نشود و فقط در زمانی که خودرو مجهز به فیلترهای مناسب ( مثل هپا)است، این چرخش داخلی انجام شود.

او با بیان این که تهویه کافی باید در خودرو فراهم شود، گفت‌: برای تهویه به جای کولر می‌توان شیشه های خودرو را پایین آورد.

دکتر تیزویر گفت: در صورت استفاده از کولر بهتر است دریچه های کولر طوری تنظیم شود تا باد مستقیم به سوی افراد داخل خودرو نخورد.

وی در پایان افزود: ضرورتی برای استفاده از ماسک در خودروهای شخصی نیست اما بهتر است هنگامی که تعداد سرنشینان بیشتر از یک نفر است، از ماسک استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز