استاندار لرستان:

خانه مطبوعات استان اقدامات ارزشمندی انجام داده است / صندوق اعتباری قرض الحسنه خانه مطبوعات استان تشکیل شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۱:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۴۵۶۷
خانه مطبوعات استان اقدامات ارزشمندی انجام داده است  /  صندوق اعتباری قرض الحسنه خانه مطبوعات استان تشکیل شود
سید موسی خادمی گفت: هر اقدامی که لازم باشد جهت مسکن خبرنگاران انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز  لرستان ؛ خادمی  شامگاه شنبه در دیدار با مدیر عامل واعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان که  در راستای برگزاری روز خبرنگاربرگزارشده بود ، اظهار کرد: پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک عرض نموده و از زحمات هیئت مدیره خانه مطبوعات در این مدت تشکر و قدردانی می نمایم انشالله این خدمات ادامه داشته باشد.

او به عملکرد خانه مطبوعات اشاره کرد و افزود: در بحث آموزش، مسکن خبرنگاران، کارهای فرهنگی از جمله نامگذاری معابر به نام بزرگان استان و ساخت سردیس شهید محمود صارمی، بانک اطلاعاتی و ...اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی انجام شده است.

خادمی در رابطه با مسکن خبرنگاران با بیان اینکه بنده موافق این موضوع هستم ، خاطر نشان کرد: هیچ مشکلی با این موضوع نداشته‌ایم و هر اقدامی که لازم باشد جهت مسکن خبرنگاران انجام خواهیم داد.

استاندار لرستان تصریح کرد: برای هدیه روز خبرنگاران تمام کمک های دستگاه‌های اجرایی متمرکز می شوند و به ادارات نامه خواهیم زد.

او درخصوص صندوق اعتباری قرض الحسنه خانه مطبوعات ،گفت: خانه مطبوعات استان این صندوق را تشکیل دهد بعد از عضو گیری و بنده هم مبلغی در راستای کمک به خبرنگاران به این صندوق کمک خواهم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز