رییس ورزش وجوانان بروجرد در گفت وگو با برنا:

۴ سمن و یک مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در روند اخذ مجوز قراردارد / پیگیر عودت وراه اندازی خانه جوان بروجرد هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۵۵۱۹
۴ سمن و یک مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در روند اخذ مجوز قراردارد   / پیگیر عودت وراه اندازی خانه جوان بروجرد هستیم
سعید رشنو به خبرگزاری برنا گفت: 4 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در بروجرد در حال اخذ مجوزقرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ رشنو بعداز ظهر روز دوشنبه در این گفت وگو با اشاره به فعالیت سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در شهرستان بروجرد ،اظهار کرد: در حال حاضر یک سمن به نام گردشگران طبیعت زاگرس در بروجرد فعالیت دارد و 4سمن دیگر در حوزه ورزش وجوانان این شهرستان در روند اخذ مجوز قرار دارد.

 او با بیان اینکه یک مرکز مشاوره تخصصی ازدواج بروجرد توسط ورزش وجوانان بروجرد در روند اخذ مجوز قرار دارد ،افزود: این تعداد سمن ها ومرکز مشاوره ازدواج طی یک سال اخیر در مسیر ثبت واخذ مجوز قرار گرفته اند .

 رییس ورزش وجوانان بروجرد با بیان اینکه افزایش تعداد سمن های حوزه جوانان در سطح شهرستان از اهداف اصلی ما ست ، یادآورشد: اداره کل ورزش وجوانان لرستان در حوزه جوانان اقدامات خوبی در زمینه افزایش وتوسعه سمن ها در استان  انجام داده که برروی توسعه فعالیت جوانان وافزایش سمن های این حوزه در بروجرد نیز تاثیرگذاربوده است.

او با اشاره به وضعیت خانه جوانان بروجرد ،تصریح کرد: با فرمانداری بروجردمکاتبات و هماهنگی های لازم انجام شده است تا خانه جوان بروجردکه در اصل متعلق به اداره ورزش وجوانان است  جهت راه اندازی عودت داده شود.

رشنو بابیان اینکه خانه جوان بروجرد در شهرک اندیشه قرار دارد ، خاطر نشان کرد:  واگذاری خانه جوانان بروجردبه ورزش وجوانان  وراه اندازی آن گام بزرگی برای ارتقا فعالیت ومشارکت جوانان بروجردی در کنار توسعه فعالیت سمن های حوزه جوانان در این شهرستان خواهد بود.

 رییس ورزش وجوانان بروجردمشارکت در  مراسم جشن نو عروسان کمیته امداد که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور احد قاسمی و مهدی حجتی به نمایندگی از اداره ورزش جوانان شهرستان بروجرد برگزارشده بود را از دیگر اقدامات در هفته ازدواج برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز