مدیر مخابرات منطقه لرستان خبرداد:

توسعه شبکه ارتباطی همراه اول با نصب تجهیزات و ارتقاء تکنولوژی ۱۳ سایت تلفن همراه در لرستان

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۱:۵۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۵۷۱۹
توسعه شبکه ارتباطی همراه اول  با نصب تجهیزات و ارتقاء تکنولوژی ۱۳ سایت تلفن همراه در لرستان
محمد قاسمی از توسعه شبکه ارتباطی همراه اول با نصب تجهیزات و ارتقاء تکنولوژی ۱۳ سایت تلفن همراه در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ قاسمی  با اعلام این خبر ،اظهار کرد:   به منظورپاسخگویی به نیازهای مشترکان و ارائه خدمات در مطلوب به مشتریان همراه اول، مخابرات استان در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا، فعالیتهای توسعه شبکه ارتباطی خود را متوقف نکرده است.

او افزود:  به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی سیار و رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و برخورداری هم استانی ها از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول و در راستای جلب رضایت مشترکان با همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه لرستان ، تجهیزات فنی بر روی ۱۳ سایت پر ترافیک شهری و جاده ایی- روستایی را نصب و راه اندازی نمودند .

قاسمی  تصریح کرد: در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار و برنامه توسعه ارتباطات استان در سال ۹۹ طبق زمانبندی طی هفته گذشته ۱۳ سایت پرترافیک در شهرستانهای خرم آباد ، بروجرد ،کوهدشت ،ازنا ،پلدختر و دوره چگنی تکنولوژی  4G نصب وراه اندازی گردید.

به گفته این مسئول جهت ارتقای تکنولوژی این ۱۳ سایت همراه اول مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز