رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

کرونا تاکنون جان ۷۷۰ البرزی را گرفته است/ فوت ۱۳ نفر فقط در ۲۴ ساعت گذشته!

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۲۹۵
کرونا تاکنون جان ۷۷۰ البرزی را گرفته است/ فوت ۱۳ نفر فقط در ۲۴ ساعت گذشته!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:در 24 ساعت گذشته 570 نفر به مراکز درمانی و بهداشتی استان البرز با علائم مشکوک به کووید ۱۹ مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز دکتر حسین کریم اظهار کرد: از دیروز تا امروز 14 مرداد  71 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان البرز بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 13 هزار و 38 نفر  بوده که از این تعداد 11 هزار و 211 نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.  

دکتر کریم با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد  547 نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  226 نفر بیمار قطعی کووید 19 می باشند.  

رئیس دانشگاه عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 570 نفر به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که 71 مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

وی افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 13 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به  770 نفر رسید .

دکتر کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 11 هزار و 710 نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی 24 ساعت گذشته  69  نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز